Zavrieť

Porady

Rozdelenie zákazníkov pri rozdelení firmy

Povedzme ze sa povodna firma rozdeli a vzniknu z nej dve nove ktore budu samozrejme konkurecne pouzivat povodnu databazu zakaznikov
existuje nejaky zakon ktory uz pri rozdeleni povodnej firmy urci ze sa zakaznici rozdelia napriklad na polovicu (napriklad podla obratu atd)
alebo su ti dani zakaznici volni a pri znovuoslovovani starych zakaznikoch mozem mat kludne svedomie
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

    Dáša_
    Ako sa rozdelí? Povodná firma zanikne a vzniknú dve nové s novými IČO? ALebo jewdna bude pokračovať len povedzme so zmenenými majiteľmi a druhá bude nová?

    Rozalka je offline (nepripojený) Rozalka

    Spoluvlastníčka "Prvého nitrianskeho medveďária" ...viac Rozalka
    Akékoľvek delenie zákazníkov nakoniec zmení trh, čiže spokojnosť zákazníkov.

    Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

    Dáša_
    Neviem, aky zákon by toto riešil. Ja taký nepoznám. Asi to už bude záležať iba na osobných sympatiach. Ak neexistuje nejaká dohoda, zmluva s povodnou firmou. MOžno by sa to dalo považovať za iste Know how
    Na nieco podobne som myslel...ci neexistuju ziskane referencie a zakazky ako nejaky mozny zdroj ziskov alebo nieco ako dusevne vlastnictvo...ale myslim ze skor ani nie...

    Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

    Dáša_
    No to by musel na jednej strane existovat niekto ochotný také niečo predať (teda povodná firma) a niekto ochotný to kúpiť. A my vlastne ani nevieme, čo sa stane so starou firmou, ide do likvidácie?

    Ale ako zabezpečiť, aby si ľudia v druhej firme tieto kontakty nepamatali?

    To bude skor na tých sympatiach ludi.

    Rozdelenie zákazníkov pri rozdelení firmy

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.