Poradíte mi prosím?
Sme slovenská spoločnosť (platca DPH), ktorá má materskú spoločnosť v ČR a sesterskú v Maďarsku (platca DPH). Jeden náš zamestnanec 90% svojho pracovného času venuje vybavovaniu záležitostí pre maďarskú sestru. Chceli by sme si náklady na tohto zamestnanca vyfakturovať HU sestre. Treba na to uzatvoriť nejakú Zmluvu, alebo len vystavíme faktúru, kde sa uvedie ako predmet fakturácie:
"Poradenstvo a spolupráca v oblasti celkového riadenia spoločnosti pri rozvíjaní obchodnej stratégie, získávaní zákazníkov a pozície na trhu, pri definovaní finančnej a účtovnej politiky spoločnosti, v oblasti investícií a vnútornej kontroly, ako aj pri príprave , zpracovaní a sledovaní ročného rozpočtu".
Bude táto faktúra bez DPH?
Spadá niečo z týchto činnosťí pod zrážkovú daň?