Lektor: RNDr. Jozef Mihál
Odborník na mzdovú a personálnu problematiku s dlhoročnými lektorskými skúsenosťami.
Dátum konania online webináru: 20.4.2023
Cena: 108€ s DPH (90€ bez DPH)
Webinár si môžete objednať aj ako súčasť Balíka Jarná škola Jozefa Mihála.
Cena za balík je výrazne zvýhodnená!!
Cena za jeden webinár pri kúpe samostatne 108€ s DPH, v balíku cena za jeden webinár 54€ s DPH.
Balík je možné objednať TU: Balík Jarná škola Jozefa Mihála
________________________
Program webinára 20.4.2023:
- domácka práca a telepráca
- špecifiká pracovnej zmluvy a pracovného času a ďalších pracovných podmienok pri domáckej práci
- dovolenka za kalendárny rok, dovolenka za odpracované dni
- základná výmera dovolenky, krátenie dovolenky, výpočty nároku (čo je “výkon práce”), zaokrúhľovanie, príklady
- dovolenka pri nerovnomerne rozvrhnutom pracovnom čase
- dodatková dovolenka, dovolenka ako benefit
- čerpanie dovolenky, náhrada za dovolenku, špecifické prípady
- prekážky v práci na strane zamestnávateľa (kurzarbeit)
- prekážky v práci na strane zamestnancov, nároky, posudzovanie pri nerovnomerne rozvrhnutom pracovnom čase
- materská, otcovská a rodičovská dovolenka
________________________
Miesto konania online webináru: kdekoľvek sa cítite príjemne – doma, v kancelárii… a kde máte dobré internetové pripojenie
HARMONOGRAM (predbežný):
Trvanie: 9:00 – cca 14:30, v tom 30 minútová obedná prestávka (11:30 – 12:00) a dve 10 minútové prestávky.
V cene je zahrnutý:
Prístup na online webinár 20.4.2023.
Materiál k webináru, ktorý Vám doručíme emailom.
Cieľová skupina sú mzdové účtovníčky, účtovníci a personalisti, na úrovni začiatočník a mierne pokročilý.
Účasť môže byť zaujímavá aj pre skúsených účtovníkov a účtovníčky, ktorí si chcú skonfrontovať svoje znalosti v priamej diskusií s Jozefom Mihálom.
POZOR DÔLEŽITÉ!
Jeden deň pred webinárom dostanete rozsiahly pracovný materiál v .pdf podobe a technické inštrukcie potrebné na prihlásenie sa na webinár.
Email budete mať doručený z emailovej adresy relia.acmartin@gmail.
V prípade, že ste v emailovej schránke aj po kontrole spamu/nevyžiadanej pošty nič nenašli, kontaktujte technickú podporu – p. Martina Ača na telefónnom čísle 0905601610 – ideálne deň pred konaním webinára, aby ste sa v deň webinára nemuseli stresovať a riešiť situáciu už počas bežiaceho webinára.
Počas webinára môžete zadávať otázky formou diskusie v chate (“čete”). Všetky otázky budú zodpovedané.
Na účasť na webinári nie je potrebné žiadne mimoriadne technické alebo softvérové vybavenie alebo znalosti, stačí mať pripojenie na internet.
________________________
Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť najneskôr 2 pracovné dni pred konaním webinára na základe vygenerovanej objednávky = VS, prípadne požiadajte o vystavenie ZF. Pracovný materiál, link a prístupové heslo posielame cca 2 dni pred vysielaním webinára iba tým účastníkom, ktorí včas uhradili poplatok.
Storno podmienky: V prípade, že Vám bol poslaný pracovný materiál a prístupový link s heslom, uhradenú sumu nevraciame.
Zmena a doplnenie programu vyhradené.