Lektor: RNDr. Jozef Mihál
Odborník na mzdovú a personálnu problematiku s dlhoročnými lektorskými skúsenosťami.
Dátum konania online webináru: 27.4.2023
Cena: 108€ s DPH (90€ bez DPH)
Webinár si môžete objednať aj ako súčasť Balíka Jarná škola Jozefa Mihála.
Cena za balík je výrazne zvýhodnená!!
Cena za jeden webinár pri kúpe samostatne 108€ s DPH, v balíku cena za jeden webinár 54€ s DPH.
Balík je možné objednať TU: Balík Jarná škola Jozefa Mihála
________________________
Program webinára 27.4.2023:
- špecifiká jednotlivých druhov dohôd
- nové dohody o sezónnej práci
- obsah dohody
- informačná povinnosť zamestnávateľa od 1.11.2022
- práva a povinnosti zamestnancov pri dohodách
- stravovanie, príplatky a ďalšie benefity pri dohodách
- odkedy je možné zamestnávanie študentov (skončenie povinnej školskej dochádzky)
- evidovaní nezamestnaní pracujúci na dohody
- dohody a odvody – výnimky pri odvodoch, uplatňovanie OOP
- dohody a daň z príjmov
________________________
Miesto konania online webináru: kdekoľvek sa cítite príjemne – doma, v kancelárii… a kde máte dobré internetové pripojenie
HARMONOGRAM (predbežný):
Trvanie: 9:00 – cca 14:30, v tom 30 minútová obedná prestávka (11:30 – 12:00) a dve 10 minútové prestávky.
V cene je zahrnutý:
Prístup na online webinár 27.4.2023.
Materiál k webináru, ktorý Vám doručíme emailom.
Cieľová skupina sú mzdové účtovníčky, účtovníci a personalisti, na úrovni začiatočník a mierne pokročilý.
Účasť môže byť zaujímavá aj pre skúsených účtovníkov a účtovníčky, ktorí si chcú skonfrontovať svoje znalosti v priamej diskusií s Jozefom Mihálom.
POZOR DÔLEŽITÉ!
Jeden deň pred webinárom dostanete rozsiahly pracovný materiál v .pdf podobe a technické inštrukcie potrebné na prihlásenie sa na webinár.
Email budete mať doručený z emailovej adresy relia.acmartin@gmail.
V prípade, že ste v emailovej schránke aj po kontrole spamu/nevyžiadanej pošty nič nenašli, kontaktujte technickú podporu – p. Martina Ača na telefónnom čísle 0905601610 – ideálne deň pred konaním webinára, aby ste sa v deň webinára nemuseli stresovať a riešiť situáciu už počas bežiaceho webinára.
Počas webinára môžete zadávať otázky formou diskusie v chate (“čete”). Všetky otázky budú zodpovedané.
Na účasť na webinári nie je potrebné žiadne mimoriadne technické alebo softvérové vybavenie alebo znalosti, stačí mať pripojenie na internet.
________________________
Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť najneskôr 2 pracovné dni pred konaním webinára na základe vygenerovanej objednávky = VS, prípadne požiadajte o vystavenie ZF. Pracovný materiál, link a prístupové heslo posielame cca 2 dni pred vysielaním webinára iba tým účastníkom, ktorí včas uhradili poplatok.
Storno podmienky: V prípade, že Vám bol poslaný pracovný materiál a prístupový link s heslom, uhradenú sumu nevraciame.
Zmena a doplnenie programu vyhradené.