Zavrieť

Porady

SECOND HAND

Od 1.03.O9 otvaram Second hand, velmi by som bola vdacna za akukolvek informaciu, ohladne prevadzkovania takehoto obchodu a hlavne ak by mi niekto vedel poradit dobreho dodavatela moderneho Anglickeho tovaru, som z R.S. Dakujem za kazdu radu.
Usporiadat
Téma je uzavretá.
mony110 mony110

mony110 je offline (nepripojený) mony110

to mate pravdu, aj mne to napadlo, ale zatial som sa o to extra nezaujimala.. este len si zakladam s.r.o a hladam dobre kontakty na velkosklady....ak by ste mi mohla poslat na ten v Sali......vdaka
0 0
Monika36 Monika36

Monika36 je offline (nepripojený) Monika36

nezamestnaná, čakajúca na živnosť ...viac
Hľadala som v Googli, nahoďte si - second hand- a určite si vyberiete podľa potreby. Našla som schopný v Čadci a Žarnovici. Keďže som úplný začiatočník, tak zatiaľ lúskam cenové ponuky. Budete sama alebo budete mať spoločníka? Ja budem sama, chcem na živnosť.
0 0
mony110 mony110

mony110 je offline (nepripojený) mony110

No, budem sama... este sa len snazim zorientovat.... ja pracujem a popri tom chcem mat aj obchod, tak sa akurat snazim zistit, ci mi je lepsie mat s.r.o alebo zivnost, ale vidim to na s.r.o. Ten v Cadci som uz aj ja pozerala, ale najradsej by som brala zo zahranicia.... Anglicko alebo Nemecko, tak uvidim, ci sa mi nieco podari zohnat....
0 0
Monika36 Monika36

Monika36 je offline (nepripojený) Monika36

nezamestnaná, čakajúca na živnosť ...viac
Je jednoduchšie mať sro ako živnosť, myslím, keď budem sama? Vlastne živnostník ručí celým majetkom a sro-čka do istej výšky, nemám teraz prehľad.To už je potom právnická osoba?Držím palce na tie kontakty.
0 0
katarinka1981 katarinka1981

katarinka1981 je offline (nepripojený) katarinka1981

momentalne na materskej