Neplatičom proti vlastnej vôli.
Koncom minulého roka mi správcovská organizácia oznámila, že pristúpi k zrušeniu inkasa platieb, ktoré mi bez problémov funguje od roku 2004.
Dňa 2.12.08 na schôdzi vlastníkov som predniesol svoj nesúhlas so zrušením inkasa. Zástupkyňa správcovskej spoločnosti vyhlásila, že o ničom takom nevie a určite sa to prehodnotí. Svoj nesúhlas som oznámil aj písomne.
Za január som nemal inkasovanú úhradu za služby s bývaním . Trvám na platení inkasným príkazom, pretože všetky ostatné spôsoby platby ,ktoré ste mi ponúkli sú menej pohodlné, ako inkasný príkaz. Trvalý príkaz - pri platbách, ktorých výška sa mení niekoľkokrát za rok je úplný nezmysel - preto bol vymyslený inkasný príkaz. Jednorazový príkaz v banke sa používa keď je jednorazový a nie ak sa opakuje každý mesiac. Platba poštovou poukážkou, ktorú si treba vypísať ???????? Platba prostredníctvom internetbanking by bola možná,ale to by muselo byť zabezpečenie počítačovej siete na podstatne vyššej úrovni. Ja som službu internetbanking po zlých skúsenostiach zrušil. Okrem toho platbu je treba každý mesiac iniciovať. Ja mám viaceré platby realizované inkasným prikazom a fungujú bez problémov a úprav vyše 15 rokov. Všetci dodávatelia služieb preferujú platbu inkasným príkazom a niektorí dokonca poskytujú bonusy pri prechode na tento spôsob úhrady. T-mobile, T-kom, Orange , ZSE , UPC SP a iní tieto príkazy bez problémov akceptujú. Vaša organizácia je z môjho pohľadu taká istá organizácia poskytujúca služby a miesto toho, aby ste obťažovali svojich zákazníkov, ktorí vám vždy bez problémov, načas, a v správnej výške uhrádzajú platby, mali by ste porozmýšlať, akou formou osloviť svojich klientov a ponúknuť im tento progresívny spôsob platby. Znížil by sa vám počet neplatičov, platieb v nesprávnej výške a pri ročnom vyúčtovaní by ste nemuseli obťažovať seba ani nás šekmi.
Pretože jeden z argumentov bol, že výzvu na inkaso musia zadávať presne podľa termínu splatnosti, prezrel som si výpisy z účtov za minulý rok a zistil som, že realizovaná výzva na inkaso bola skoro zakaždým iná a pohybovala so od 6. po 30. deň v mesiaci , pričom v máji neinkasovali vôbec a v júni dvakrát. Absolvoval som viacero rozhovorov so správcovskou organizáciou - správca bytov súhlasí s inkasom , ekonóm je proti - mám z toho taký dojem, že som sa stal súčasťou experimentu o vyselektovanie obecného somára európskeho, na ktorý sú podľa konania niektorých ľudí a inštitúcií Slováci obzvlášť vhodní. Väčšina Slovákov nad každou hlúposťou, šikanovaním a okrádaním len zahíka, sklopí uši, no ťahá ďalej. Preto máme z okolitých štátov najnižšie príjmy, no zároveň najvyššie ceny a služby, ktoré si z nás robia fackovacích panákov. Nezmení sa to dovtedy, pokiaľ na každú nespravodlivosť budeme reagovať len híkaním. Rozpísal som sa, ale už mám toho plné zuby. Vedel by som aj inak využiť čas, ako bojom s veternými mlynmi. Po prečítaní článkov na PORADE začínam mať však obavy, či sa nestávam aj s rodinou obeťou KONKURZNEJ MAFIE , na ktorú pred časom upozorňoval minister Harabín. Poraďáci poraďte!