slavica Komplikujú zbytočne celý systém vyučtovania, nedokážu spracovať zálohy za celý kalendárny rok a potom vynechávaj november a nezabudni na december...ale keď ťa už takto dopletú najlepšie je poslať vyhražný list, že ťa odpoja a keď dáš príkaz na úhradu a zaplatiš naviac pošlu to späť a nevedia to urobiť pri vyučtovaní, nechci vedieť koľko problémov je s nimi...hlavne, že majú kopec manažerov s platmi ako v banke...
Samozrejme normálne je aj to, že mi posielaju na jednu jedinú adresu 40 obálok a to každú doporučene, lebo iné firmy to vedia zabaliť do jednej len elektrárne nie? Ked som im poslala 3x !! opravené čísla odberných miest nevedel to nikto dať na poriadok dodnes? Pri registrácií urobili aj taku trivialnu chybu že vymenili v adrese číslo 132 za 312 a dodnes to neopravili? Keď chcem nejaku zmenu pošlu desiatky papierov a každý v ďalšej obálke k podpisu a dokola a dokola....to si fakt myslíš, že toto je seriozne hospodárenie firmy? Mohla by som pokračovať ďalej , ale ty máš k nim asi iný vzťah -tak načo páliť benzín...
Slavica,
plne s Tebou súhlasím. Akoby som čítala o mojich problémoch, ktoré mám s elektrárňami. Na rozdiel od Teba ja mám však na starosti 120 odberných miest a to si vieš predstaviť tie kvantá papierov. A presne môžem potvrdiť aj to, že ak pošlem do elektrární peniaze navyše, tak ich vrátia, lebo ich nevedia zaúčtovať. Stalo sa mi to, keď som vedela, že pôjdem na dovolenku, tak som poslala peniaze napr. 25.dňa v mesiaci vopred s tým že splatnosť zálohy máme až 15.-ty deň. Nič sa nedialo, vrátila som sa z dovolenky a onedlo sa začali sypať upomienky (samozrejme každá v samostatnej obálke doporučene!!). Bola som si vedomá, že je všetko v poriadku, až som sa dozvedela, že platbu ktorú som poslala skôr, tak nevedeli zaúčtovať, tak ju vrátili a vypisovali potom upomienky. No nechápem, nechááááápem tento systém a ani ho nepochopím pokiaľ budem živá asi. A takisto môžem potvrdiť aj problémy so zmenami v popisoch odberných miest. My tam mámte aké blbosti popísané a už niekoľko rokov sa to snažíme dať dokopy, ale márne naše úsilie. Proste to je monopol a nepomôžeme si. Nečudujem sa, že neustále sa zvyšujú ceny elektriky a poplatkov okolo, pretože zaplatiť všetky tieto nezmyselné úkony, obrovské kvantum zamestnancov a papiera čo sa minie. A hlavne nechcite niečo osobne v kancelárii .... to je hotový des!!
Takže do bodky súhlasím s tým, čo si napísala.