Prepac Lianka, nedomyslel som to celkom... Mal som skor na mysli spojit sa s niekym co to robí a praca dvoch ludi je rychlejsia, okrem toho ak ten zivnostnik nema vela roboty, mozno by mu to aj bodlo...
Dalsia varianta (už si ju spomenula) a síce: všetok materiál zaučtovať ako náklady pri rekonštrukcii prevádzky a dalsiu cast prispevku rozdelit medzi iné náklady: telefon (na ičo) 50eur/mesiac, ekonomka 30e/m, odvody cca 40e/m ...
Ked to zratam za mesiac sa da z prispevku vyuzit 120 Eur co je za dva roky 2880 Eur, len na najdolezitejsie vydavky, ktore živnostnik musi urobiť.
Naklady v prevadzke: Ak ide o rekonstrukciu objektu, mozes urobit nove omietky, obklady, dlazby ale pozor - nemozes vyuctovat nieco ak to budes
doplnat, napr. okna, dvere...