Zavrieť

Porady

uhrada bankou

Prosim o radu. Ak idem uhradiť fa cez banku, nezoberie mi predkontáciu z fa. Dá mi tam z poslednej položky alebo žiadnu. To treba predkontáciu vypisovať pri úhrade ručne ? Sorry - som začiatočník
Usporiadat
Ľuba Ľuba

Ľuba je offline (nepripojený) Ľuba

mariab
ahoj,

som rada, že som si našla Tvoju odpoveď na overenie mojich úvah o tom účtovaní prijatých faktúr v bankovom doklade. Ja MS3 mám sotva pár dní
a dáva mi poriadne zabrať. Ešte veľmi pekne prosím o radu v JÚ, kde som začiatočník: prevzala som účtovníctvo pre klienta od inej účtovníčky a je tam min.20 prijatých faktúr za rok 2005, plátca DPH. Moja otázka znie, či mám tieto faktúry nahodiť do knihy záväzkov na tento rok. Nemám ešte žiadne minuloročné zostavy, DPH z nich určite bolo uplatnené v 2005.
Prosím, poraď mi. Veľmi pekne ďakujem.
Mária
Založ si rok 2005 a tam si nahraj len tie faktúry z minulého roku došlé aj vystavené, ktoré neboli uhradené do 31.12.2005 + prípadné ďalšie neuhradené záväzky a pohľadávky.
0 0
fizzy fizzy

fizzy je offline (nepripojený) fizzy

Dobry den,
prosim vas o radu,
mam dva bankove ucty, jeden je na podnikanie a jeden je sukromny, som dnes zistil ze nemam uhradenu fakturu ktora je splatna do dnesneho dna. Na podnikatelskom ucte nemam toklo penazi ale na sukromnom ano. A este k tomu sukromny ucet je otvoreny v tej istej banke ako mam platit. Mozem FA uhradit aj zo sukromneho uctu? Niesom platitelom DPH a uctujem v JU.
Budu s tym problemy?
Dakujem za radu
0 0
Zoltán Kovács Zoltán Kovács

Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac
fizzy
Dobry den,
prosim vas o radu,