Zavrieť

Porady

otváracia súvaha

dobrý večer, začínam účtovať novú s.r.o. ale som začiatočník a tak si neviem tak trochu rady, takže jednoosobová s.r.o. ZI 5 000,- € v zakladateľskej listine je správca vkladov zakladateľ s.r.o. aj e splatené pred zápisom do OR
chcem urobiť otváraciu súvahu no neviem sa vymotať zo všetkých tých rád čo sú tu, lebo každý má na to trochu iný názor. takže podľa toho čo som sa dočítala zaúčtujem 378/411 5000,-€ vytlačím otváraciu súvahu a potom účtujem ku dňu vzniku vklad 211/378 a zriaďovacie náklady,ktoré sú v zmluve vyčíslené na cca 1000,-€ ale ja mám doklady len na niečo vyše 400,-€(kolky, poplatky u notára) alebo vstupujú aj tie do otv. súvahy prosím pomôžte, lebo už rozmýšlam že sa toho vzdám ( firmu totiž založil otec , už jednu máme ale tam sme neplatci dph a tu sme platcovia, doteraz nám účto robila jedna známa a ja som jej len pripravovala doklady, no Pú ona nerobí a ja mám len kurz a Vás) za Vašu pomoc vopred Ďakujem
a predsa ešte niečo, mám omegu, čo účet 701???
Usporiadat
lenka 22 lenka 22

lenka 22 je offline (nepripojený) lenka 22

Gabi03 Pozri príspevok
Súhlasím, bez použitia 701. Až na ten posledný záspis... úhrada záv. voči zakladateľovi 379/211 je čo? Nič sa nemá vracať, pokiaľ predtým nebolo požičané. A ZI sa nepožičiava. Alebo som niečo zle pochopila?
ten posledný zápis je asi o tm, že keď bolo ZI vložené do pokladne tak boli vrátené zakladateľovi spol. zriaďovacie výdavky, ktoré pred tým hradil z vlastného vrecka. Ale takto som to len pochopila z iných príspevkov na porade, ktoré boli na túto tému. Možno som to aj ja zlae pochopila, ak máte na to iný názor, prosím povedzte, ja som úplný začiatočník a na "ostro" v Pú účtujem po prvýkrát a som z toho dosť mimo
0 0
Gabi03 Gabi03

Gabi03 je offline (nepripojený) Gabi03

Johanka Pozri príspevok
Čo máte proti účtu 701 ?

Postupy účtovania
§ 7
Otvorenie účtovných kníh