Zavrieť

Porady

otváracia súvaha

dobrý večer, začínam účtovať novú s.r.o. ale som začiatočník a tak si neviem tak trochu rady, takže jednoosobová s.r.o. ZI 5 000,- € v zakladateľskej listine je správca vkladov zakladateľ s.r.o. aj e splatené pred zápisom do OR
chcem urobiť otváraciu súvahu no neviem sa vymotať zo všetkých tých rád čo sú tu, lebo každý má na to trochu iný názor. takže podľa toho čo som sa dočítala zaúčtujem 378/411 5000,-€ vytlačím otváraciu súvahu a potom účtujem ku dňu vzniku vklad 211/378 a zriaďovacie náklady,ktoré sú v zmluve vyčíslené na cca 1000,-€ ale ja mám doklady len na niečo vyše 400,-€(kolky, poplatky u notára) alebo vstupujú aj tie do otv. súvahy prosím pomôžte, lebo už rozmýšlam že sa toho vzdám ( firmu totiž založil otec , už jednu máme ale tam sme neplatci dph a tu sme platcovia, doteraz nám účto robila jedna známa a ja som jej len pripravovala doklady, no Pú ona nerobí a ja mám len kurz a Vás) za Vašu pomoc vopred Ďakujem
a predsa ešte niečo, mám omegu, čo účet 701???
Usporiadat
Blankake Blankake

Blankake je offline (nepripojený) Blankake

nela07 Pozri príspevok
No a toto tvrdím od začiatku, viď predchádzajúce príspevky.
Ja len, že niektoré programy možno neumožňujú účtovať na 701 a preto vzniká dojem, že na tomto účte ani nie je potrebné účtovať...
0 0
evina evina

evina je offline (nepripojený) evina

Môj názor:
Otváracia súvaha je otváracia súvaha a 701 je počiatočný účet súvahový. Otváraciu súvahu netvorím cez 701. Je to opísané i v linku, ktorý som vyššie priložia.
0 0
Blankake Blankake

Blankake je offline (nepripojený) Blankake

evina Pozri príspevok
Môj názor:
Otváracia súvaha je otváracia súvaha a 701 je počiatočný účet súvahový. Otváraciu súvahu netvorím cez 701. Je to opísané i v linku, ktorý som vyššie priložia.
Takže toto podľa vás neplatí?
suvaha.jpg  
0 0
lenka 22 lenka 22

lenka 22 je offline (nepripojený) lenka 22