Zavrieť

Porady

otváracia súvaha

dobrý večer, začínam účtovať novú s.r.o. ale som začiatočník a tak si neviem tak trochu rady, takže jednoosobová s.r.o. ZI 5 000,- € v zakladateľskej listine je správca vkladov zakladateľ s.r.o. aj e splatené pred zápisom do OR
chcem urobiť otváraciu súvahu no neviem sa vymotať zo všetkých tých rád čo sú tu, lebo každý má na to trochu iný názor. takže podľa toho čo som sa dočítala zaúčtujem 378/411 5000,-€ vytlačím otváraciu súvahu a potom účtujem ku dňu vzniku vklad 211/378 a zriaďovacie náklady,ktoré sú v zmluve vyčíslené na cca 1000,-€ ale ja mám doklady len na niečo vyše 400,-€(kolky, poplatky u notára) alebo vstupujú aj tie do otv. súvahy prosím pomôžte, lebo už rozmýšlam že sa toho vzdám ( firmu totiž založil otec , už jednu máme ale tam sme neplatci dph a tu sme platcovia, doteraz nám účto robila jedna známa a ja som jej len pripravovala doklady, no Pú ona nerobí a ja mám len kurz a Vás) za Vašu pomoc vopred Ďakujem
a predsa ešte niečo, mám omegu, čo účet 701???
Usporiadat
Blankake Blankake

Blankake je offline (nepripojený) Blankake

Gabi03 Pozri príspevok
Blankake, žiadam ťa, aby si citovaný príspevok vymazala. Moje dôvody:
1. uviedla si citáciu bez autora (moju),
2. citovaný príspevok som v neskorších príspevkoch upravila, čiže týmto príspevkom zavádzaš,
3. svoj názor vyjadrený v tomto príspevku si už niekoľko krát prezentovala v iných príspevkoch.

Vopred vďaka.
Gabi03, neviem o čo Ti ide. Keby som svoj príspevok vymazala, tak by sa stratil zmysel celej diskusie... keď si to bude neskôr niekto čítať pri hľadaní, tak by to možno nepochopil, o čom sme tu vlastne celý čas písali.
Mne nešlo o to niekoho strápniť (preto som neuvádzala mená), len mi išlo o spochybnenie niektorých názorov - všeobecne. Aby bolo prípadným budúcim čitateľom jasné, čo je správne a čo nie je.
Ale v poriadku, môžem tú citáciu v mojom príspevku vymazať a prepíšem ju na všeobecné tvrdenie - súhlasíš?
0 0
ANNAP ANNAP