no vazeni, ja koncim s prispievanim do tejto temy, lebo ako vacsine z vas racionalne rozmyslajucich mi je z tejto odpornej debaty akurat tak na grc!!!
a este uplne na zaver pre madam: tak sa mi zda, ze ta tvoja 27-rocna prax, ktoru spominas v kazdom druhom prispevku ti akurat tak podrezala jazyk. odbornost sa totiz preukazuje inak a nie busenim sa do prs, ci spokojnym si krochkanim, ze "ja to viem, lebo ja som uctovala, este ked vy ste kasu jedli"...
a k teme, o ktorej to vlastne malo cele byt:
- myslim, ze kazdy rozumny manazer si vie zratat, co je vhodnejsie - ked rozsah vyprodukovanej administrativy si vyzaduje administrativnu silu, tak spravidla je rozumne zaobstarat si rovno aj uctovnicku. ak sa tymto nechce zatazovat, zvoli si outscoring - tento poskytuje odbornost, konzultacie, vybavenie, prax, garancie a nezatazuje ho prebytocnou agendou. vsetko nieco stoji, samozrejme ze ziadna firma nerobi za modre oci klienta, ale vzdy to zalezi od rozsahu a aj tu si manazer vie zratat, ci je vyhodnejsi outscoring alebo zamestnanec, hardware, software, priestorove zazemie, socialny program, agenda, atd...
tym, co si vyberaju, prajem stastnu volbu a s ostatnymi sa rad uvidim v inych temach!