Zavrieť

Porady

Koniec štatútu študenta a DBPŠ

Dobrý deň,

Som študentkou 5.ročníka VŠ a pracujem na DBPŠ, ktorej platnosť končí koncom júla 2009. V čase uzatvorenia dohody ešte nebol známy dátum štátnej skúšky. V súčasnosti je už isté že štátna skúška sa bude konať 1.6.-5.6.2009, čím zároveň končí aj môj štatút študenta.
Dátumom štátnej skúšky sa automaticky končí aj platnosť mojej DBPŠ? Alebo sa automaticky mení len jej povaha z DBPŠ na dohodu o vykonaní práce?
V spoločnosti ma potrebujú do júla, sú povinný uzatvoriť so mnou na ten jeden mesiac novú dohodu o vykonaní práce?

Ďakujem veľmi pekne za pomoc !!!
Usporiadat
gpuskarova gpuskarova

gpuskarova je offline (nepripojený) gpuskarova

Ahojte, dakujem za predchadzajuce nazory.

riesim problematiku dohod o brigadnickej praci studenta prave u bakalarov, kde je predpoklad, ze budu pokracovat v inzinierskom studiu. dohody maju uzavrete do 30.6.2009, resp. 31.8.2009, ale statnice mali v priebehu maja resp. juna. stratili statut studenta, riesia si ZP. v tychto pripadoch treba uzatvarat dohody o vykonani prace na letne obdobie a potom v septembri opat DBPS? mate s tym niekto skusenost?

kedze ide o zmenu typu dohody, myslite, ze treba urobit odhlasku a potom nasledne hned prihlasku do socialnej poistovne?

dakujem za odpoved.
0 0
Lianka Lianka

Lianka je offline (nepripojený) Lianka

žena, matka, samoživiteľka... ...viac
Z vyssie uvedenych prispevkov mi vyplyva, ze dohody koncia ku dnu, ktory ste si dohodli, t. j. 30.6.2009, resp. 31.8.2009 (nie dnom vykonania statnych skusok). Ak od dalsieho dna uzatvorite dalsiu, resp. inu dohodu, odporucila by som odhlasit dohodarov dnom skoncenia povodnej dohody a opat prihlasit dnom zacatia novej dohody.
0 0
gpuskarova gpuskarova

gpuskarova je offline (nepripojený) gpuskarova

tie odhlasky a prihlasky su myslite nevyhnutne? aj ked ide o navaznost dohod?
0 0
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

gpuskarova Pozri príspevok