Zavrieť

Porady

Internet banking

Ahojte, neviem ci som tuto temu zaradila spravne, ak nie tak nech ju Richard presunie.

Chcela by som sa opytat ake mate skusenosti s Internet bankingom, konkretne v unibanke, a este konkretnejsie pri prikazoch na uhradu.
Mam totizto taky problem, ze ked zadavam hromadny prikaz na uhradu a na konci ma popyta kod z tabulky kodov, tak mi nezoberie ten prvy, tak dam druhy a uz som narusila poradie kodov, musim volat do blavy nech to tam spravia, ide mi o to, ze je to dost zdlhave. Stretli ste sa uz niekto s tymto?
Usporiadat
KEJKA KEJKA

KEJKA je offline (nepripojený) KEJKA

audítor, účtovník, odborný poradca ...viac
nie, je to zaujímavá komplikácia. Podla mna to nesúvisí s internet bankongom ako takým, ale s tým, ako to majú nastavené v UNIbanke. Používam bežne VUB aj Tatrabanku a no problem
0 0
Jura Jura

Jura je offline (nepripojený) Jura

Aj podľa mňa je to chyba UNIbanky - ja využívam Sl.sporiteľňu a žiadny problém.
0 0
Janca Janca

Janca je offline (nepripojený) Janca

Čo na to povedali pracovníci UNIbanky. Myslím, že majú svojich operátorov cez telefón, ktorí Ti musia hneď s problémom pomôcť. Aspoň tak to funguje v 3 iných bankách, kde používame internetbanking my.
0 0
nikulik nikulik

nikulik je offline (nepripojený) nikulik

Ano v unibanke mi dala cislo na blavu. Teraz som tam volala, proste je to ich problem, to mi nepovedala samozrejme, ale ked cez IB chcem previest vyššiu sumu, bolo to nejakych 270 000,- tak nepusti to na prvy krat a na druhy uz nemozem lebo uz som porusila nadväznost kodov. To je somarina, ...no ale povedala mi ze bude najlepsie ked mi posle novu tabulku, no a uz to bude tretia od januara. Nic nam neostava len pracovat a drzat krok
0 0
Janca Janca

Janca je offline (nepripojený) Janca

Dúfam, že to vyriešia čo najskôr, lebo práve takéto "zdržovačky" nám najviac otravujú život pri našej práci, pravda ?
0 0
KEJKA KEJKA

KEJKA je offline (nepripojený) KEJKA

audítor, účtovník, odborný poradca ...viac
nikulik
Ano v unibanke mi dala cislo na blavu. Teraz som tam volala, proste je to ich problem, to mi nepovedala samozrejme, ale ked cez IB chcem previest vyššiu sumu, bolo to nejakych 270 000,- tak nepusti to na prvy krat a na druhy uz nemozem lebo uz som porusila nadväznost kodov. To je somarina, ...no ale povedala mi ze bude najlepsie ked mi posle novu tabulku, no a uz to bude tretia od januara. Nic nam neostava len pracovat a drzat krok
nemáš limit na dennú transakciu? Lebo aj to by mohol byť dôvod.
Ja som mala kedysi 100.000,-, tak viac sa nedalo, musela by som to rozložiť.
Teraz neviem, úhrady robím len bežné prevádzkové a nejde to do takých výšok pri jednej banke.
0 0
ALDA ALDA

ALDA je offline (nepripojený) ALDA

stará mama, matka, manželka
Lida
nemáš limit na dennú transakciu? Lebo aj to by mohol byť dôvod.
Ja som mala kedysi 100.000,-, tak viac sa nedalo, musela by som to rozložiť.
Teraz neviem, úhrady robím len bežné prevádzkové a nejde to do takých výšok pri jednej banke.
Len dodávam, že banka by hádam mala vedieť o limite a upororniť klienta. Ale všetko je možné, že pracovníci sa musia ešte preškoliť, aby vedeli poradiť. Bez Internet bankingu si neviem už ani moju prácu predstaviť!!


Hela
0 0
Zita5 Zita5

Zita5 je offline (nepripojený) Zita5

Nech robíme čokoľvek, má nám záležať na tom, čo robíme, nie na tom, či nás niekto vidí. Cicero ...viac
Platby cez internetbanking napríklad vo VÚB sú do 200 000,- Sk .Platby cez HOMEbanking - tam je limit o viac vyšší / podľa mňa HB je oveľa zložitejší/.Čiže aj to je rozdiel , že čo máte zriadené a akú dohodnutú výšku platieb môžete denne zrealizovať .
0 0
judy judy

judy je offline (nepripojený) judy

nemam sice ucet v unibanke, ale napr. v slov. sporitelni aj v zmluve mas zakotvene ake mas limity na prevody a ine, a tieto informacie najdes aj vo svojich profiloch na internet bankingu. skusila som demo verziu unibanky a tam som to nenasla.
0 0
Janca Janca

Janca je offline (nepripojený) Janca

Zita5 trochu budem oponovať, dostali sme novú aktualizáciu NewHomeBankingu a nestačím sa čudovať o čo je práca s ním už ľahšia. Zmenili sa nahrávacie masky, snáď nevýhodou zostali zložitejšie žiadosti na všetko čo z neho chceš dostať, ale je to tiež určitý druh ochrany.
0 0
heket heket

heket je offline (nepripojený) heket

Môže to byť ten limit. Mne tiež donedávna nešli zrealizovať platby, a nakoniec sa zistilo, že banka mi omylom zadala nulový limit, pritom ja som si určila iný.A potom som opäť musela navštíviť banku a tam som strávila 15 minút, aby to dali do poriadku. Ale žiadne prepáčte.
0 0
Zita5 Zita5

Zita5 je offline (nepripojený) Zita5

Nech robíme čokoľvek, má nám záležať na tom, čo robíme, nie na tom, či nás niekto vidí. Cicero ...viac
Janca
Zita5 trochu budem oponovať, dostali sme novú aktualizáciu NewHomeBankingu a nestačím sa čudovať o čo je práca s ním už ľahšia. Zmenili sa nahrávacie masky, snáď nevýhodou zostali zložitejšie žiadosti na všetko čo z neho chceš dostať, ale je to tiež určitý druh ochrany.
Janca beriem to , ale pre mňa ako nováčika v orientácii HB bola fuška . Dopadlo to tak , že skôr som používala IB a HB som potom zrušila , lebo som cez tento kanál neprevádzala žiadne platby , ale mesačne som za HB platila 500,- Sk .

Asi toľko . Chybu som videla z mojej strany , lebo vždy keď som išla robiť úhrady som si zvolila radšej IB . No čo už , taká som .
0 0
nikulik nikulik

nikulik je offline (nepripojený) nikulik

Neviem ci je to limitom, lebo hned ako mi to neslo som volala a opytala som sa ci je nejaky limit pri zadavani platieb cez internet, a povedali mi ze nie. Ked sef uhradzal cez unitel tak tam mu povedali ze to musia rozdelit na dve casti, tak asi limit do 100 000,-.(jedna tak-druha onak). Ale celkovo to tak zdrzuje, ved ked mi to nejde volam do banky, oni mi daju cislo na blavu, tam zase nechape preco mi to nejde, hlada vsetky dovody, co som asi urobila zle, no min.20 minut urcite sa zdrzim len pri platbach, ved nas cas je drahy ...

heket: od banky nikdy nebudes pocut slovicko prepac, oni radsej budu hladat chyby ktore sme urobili my akoby mali priznat ze chybu urobili oni. Ved neviete o tom, ze banky, poistovne,danove urady sa nikdy nemylia????
0 0
janka37 janka37

janka37 je offline (nepripojený) janka37

Limitom to asi nebude. Prešla som Obchodné podmienky UniBanky a v nich uvádzajú pri použití tabuľky kódov neobmedzený limit pre autorizáciu prevodných príkazov. Limit je asi možné v zmluve je dohodnúť aj inak, ale v tom prípade by to neprešlo ani na druhý raz a určite by vás na to upozornili.
Nebude v tom nejaký problém s pripojením na internet?
0 0
nikulik nikulik

nikulik je offline (nepripojený) nikulik

Internetom urcite nie, to bude bankou, urcite, no nic, ja len ze ked sa mi to stane nabuduce, tak pouzijem jeden kod, hodi ma to na sumu a ked chcem znova tak uz mi nevezme ten isty kod, ale dam dalsi, niekedy ten dalsi vezme a niekedy uz nevezme ziaden z tabulky. Ale ved mame malo prace, tak preco nam este nepridat
0 0
janka37 janka37

janka37 je offline (nepripojený) janka37

Nikulik, je naozaj dosť pravdepodobné, že to môže byť aj bankou. V našej firme síce problém s internetbankingom nemáme (zatiaľ), ale čo sa týka osobného kontaktu s UniBankou, niekedy len krútim hlavou, čo všetko je tam možné. Zo začiatku som si myslela, že sa len zaškoľujú, ale dva roky sú už trochu dlhý čas aj na moju trpezlivosť. Okrem bežných platieb som tam ešte ani raz nič nevybavila na prvý krát. Všetko je najprv v poriadku a potom mi volajú, že na to treba iné tlačivo, prípadne ešte niečo doplniť, atď. Tak to ide znova na podpis a samozrejme, kto vyzerá ako blbec?
Ale čo už narobím, keď šéf trvá na tom, že tam chce mať účet?
0 0
Janca Janca

Janca je offline (nepripojený) Janca

Nechcem naozaj nikoho uraziť, ale na niektorých pobočkách v niektorých bankách dávajú prednosť vzhľadu a veku pred vedomosťami. Viem, že každý raz začína, ale v niektorých bankách je to naozaj "vypuklé". Mám potom pocit, že im nejde o zákazníka ale o imidž.
0 0
bepo bepo

bepo je offline (nepripojený) bepo

Internet banking od Unibanky nepoznám ale čo ja poznám tak to tak je a zrejme to bude aj v Unibanke:
1-na denné príkazy sú limity,na kartičky s kódmi menšie ako na elektronické kľúče
2-keď sa použije 1 kód na platbu,na druhú platbu už musí ísť iný kód,nie ten istý
0 0
nikulik nikulik

nikulik je offline (nepripojený) nikulik

janka37
Nikulik, je naozaj dosť pravdepodobné, že to môže byť aj bankou. V našej firme síce problém s internetbankingom nemáme (zatiaľ), ale čo sa týka osobného kontaktu s UniBankou, niekedy len krútim hlavou, čo všetko je tam možné. Zo začiatku som si myslela, že sa len zaškoľujú, ale dva roky sú už trochu dlhý čas aj na moju trpezlivosť. Okrem bežných platieb som tam ešte ani raz nič nevybavila na prvý krát. Všetko je najprv v poriadku a potom mi volajú, že na to treba iné tlačivo, prípadne ešte niečo doplniť, atď. Tak to ide znova na podpis a samozrejme, kto vyzerá ako blbec?
Ale čo už narobím, keď šéf trvá na tom, že tam chce mať účet?
U nas je to asi podobne, sef tolko krat na nich nadava, ale peniaze dnes hybu svetom, a kedze nas pustili do debetu...
No ale chcela som pridat nasu skusenost, stale ked ide sef s mincovkou do banky, len sa zbytocne rozculi, ked nemaju drobne, tak vtedy im poriadne vycisti zaludok, jeho oblubne otazka: Prosim Vas a kde som? Ja som myslel ze v banke....

bepo: 1. limity su, ale ked je väcsia platba, tak sa da rozdelit na viac krat, a na druhej strane, pracovnici by mali vediet ci su limity a nie jedna povie ano, druha nie...
2. to je jasne, ze na jednu platbu jeden kod, ale ked zadas 1 a nevezme ho, zadas druhy, nevezme, tak co ti zostava...
0 0
bepo bepo

bepo je offline (nepripojený) bepo

Limity nie sú na na jednu platbu ale na jeden deň.V TB máš štandartne s Grid kartou 100tis limit/deň a pri i-key 1 milión/deň.A je úplne jedno či pri Grid karte tých 100 tis Sk pošleš 1 príkazom alebo to rozdelíš na 20 platieb.Naviac ti už nezobere ani 50 hal.
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať