Zavrieť

Porady

Reklamácia v autoservise

Dobrý deň,
chcel by som sa opýtať ako mám postupovať v takomto prípade.
Som vlastník Seatu Cordoba a asi pred pol rokom mi autoservis opravoval závadu ktorá sa týkala prenikania vody do motorového oleja. Trvalo im to 2 týždne a platil som viac ako 10 tis. Asi pred 10 týždňami sa zopakovalo to isé. Zaniesol som auto do servisu aby ho skontrolovali. Tvrdili že je prasknutá hlava na motore...vraj to dali na tlakovú kontrolu...potom mi povedali že to na kontrolu nedali lebo mi zohnali z iného auta rovnakú hlavu...namontovali to a po mesiaci mi auto dali. Fungovalo asi 2 hodiny, opäť vyvrela voda. Zobral som ho späť. Je tam odvtedy už 6 týždňov. Stále auto nemám lebo vraj poslali obe hlavy na kontrolu. Včera malo byť auto zmontované. Aj bolo ale keď som zavolal povedali mi že auto je zložené ale stále vyviera voda. Mám taký dojem že to auto viac poškodili ako opravili. Som bez auta 10 týždňov. NAjskôr sme si auto muselo požičať a teraz sme si požičali na nové lebo bez auta nedokážeme fungovať. Ako mám postupovať. Peniaze mu už dať nechcem lebo túto chabu už opravoval. Nemám žiadne dokaldy ani faktúry. V autách sa nevyznám. ĎAkujem za radu..
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    To Ti nedali žiadne doklady pri predošlých opravách? Ako teda vieš, čo na aute robili, vymenil za nové a pod.?
    Bez dokladov o oprave sa dá ťažko brániť...
    V servise sa nedá spoľahnúť iba na slová nejakého mechanika,"to sme urobili, to sme dali nové" ...lepšie je písomne. Tak im môžeš dokázať, že pochybili.

    Reklamácia v autoservise

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.