Zavrieť

Porady

Vaše albumy

ALDA ALDA

ALDA je offline (nepripojený) ALDA

stará mama, matka, manželka
Neviem či som správne pochopila vytvorenie "vašich albumov".
Predstavovala som si tam skutočné fotografie a teraz vidím, že sa tam prikladajú aj všelijaké obrázky a tancujúce a trblietavé postavičky atď, ktorých je v inej téme neúrekom. Neviem, ale má niekto aj takého obrázky v albume?
Toto je môj pocit.
Usporiadat
Olice Olice

Olice je offline (nepripojený) Olice

ALDA Pozri príspevok
Nikde som nepísala, že osobné fotografie, ale fotografie ako také a nie trblietajúce všelijaké gýče, ak teda chcete,/na mňa tak pôsobia/, ak ich má niekto rád, sú v iných témach, ale fotografie ako prírodu, zvieratká, prípadne deti a pod. To som myslela a už som ticho sľubujem.!!!!!
Alduška, ten môj súhlas pod Tvoj príspevok sa týka tej prvej dlhej vety, netýka sa toho, aby si bola ticho, ani náhodou.
0 0
2009 2009

2009 je offline (nepripojený) 2009

Mne sa v albumoch páči práve príroda. Teraz si prezerám album za album. Je to trošku ťažké lebo admin v linku http://www.porada.sk/album.php Zobrazuje iba posledné albá. Kuk ale som informatik a viem si poradiť. Predsa nebudem chodiť do všetkých nickov. Ale aj tie trblietavé obrázky. Máme tu síce CCCC - wellnes na porade ... a ja sa priznám mám priateľku čo má často clivé dumky. Vždy ju práve Vašimi obrázkami poteším. Mám prosbu. Existuje jedna fotografka čo fotí detičky do 1 roka. Robí z nich pohľadnice. Sú rozkošné. A tie situácie sú podarené. Nemá niekto takéto foto? Moc by ma to potešilo. Evika
0 0
Blankake Blankake

Blankake je offline (nepripojený) Blankake

alla66 Pozri príspevok
Kde je definované, aké fotky sa môžu prilepiť do albumu?
Možno som to prehliadla, ak viete, dajte link.
Keď Richard zaviedol tie zmeny s profilmi, vtedy zaviedol aj možnosť vytvárania albumov. A tu k tomu napísal trošku viac:
http://www.porada.sk/blog.php