Zavrieť

Porady

Letecká doprava spoločnosťou SEAGLE AIR, a.s.

Ahojte Poraďáci,
19.6.2009 letíme na dovolenku do Turecka, dnes to je 12.6. sme až dostali od cestovky bližšie informácie, som šokovaná, že letíme pre mňa neznámou leteckou spoločnosťou. Surfovala som po internete a našla rôzne recenzie aj kladné aj záporné. Prosím napíšte mi kto má osobné skúsenosti. Čítala som, že majú len jedno lietadlo a aj to je vraj stará "herka". Podotýkam, že sa veľmi bojím cestovania lietadlom. Ďakujem za odpovede.
Usporiadat
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

mareko Pozri príspevok
Ďakujem pekne za informáciu, to je zrejme dané, aký stroj bude práve do danej destinácie priradený. Mňa však skôr zaujíma, či krach Sky Europe sa môže dáko negatívne podpísať na letoch ostatných spoločností v najbližšom období. Napríklad, či nebudú iné letecké spoločnosti "zvážať" rekreantov, ktorí zostali v destináciách, a plánované lety sa budú posúvať alebo niečo také. Možno je to čo píšem celé nezmysel, ale aj tak ma to zaujíma.
Je to dost pravdepodobne.
0 0
mareko mareko

mareko je offline (nepripojený) mareko

misomiso Pozri príspevok
Je to dost pravdepodobne.
Ďakujem....si ma potešil . A tak som si myslela, že som napísala riadnu hlúposť . No čo už, uvidíme ako to dopadne.
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

Lietadlom nikdy nevies, na com si, aj keby si letela Lufthansou.
0 0
SVK SVK

SVK je offline (nepripojený) SVK

mareko Pozri príspevok
Ďakujem pekne za informáciu, to je zrejme dané, aký stroj bude práve do danej destinácie priradený. Mňa však skôr zaujíma, či krach Sky Europe sa môže dáko negatívne podpísať na letoch ostatných spoločností v najbližšom období. Napríklad, či nebudú iné letecké spoločnosti "zvážať" rekreantov, ktorí zostali v destináciách, a plánované lety sa budú posúvať alebo niečo také. Možno je to čo píšem celé nezmysel, ale aj tak ma to zaujíma.
Iné letecké spoločnosti by i pre "zvažanie" klientov SkyEurope nemali mať žiadne vyraznejšie meškania alebo zmeny, pretože hlavná charterová sezóna na Slovensku sa končí a Seagle bude mať viac voľných kapacít.
0 0
mareko mareko

mareko je offline (nepripojený) mareko

Ďakujem za odpovede. Po návrate podám správu :-)
0 0
ZuzanaP ZuzanaP

ZuzanaP je offline (nepripojený) ZuzanaP

:-D
So Seagle Air sme leteli v júli do Tunisu. Odlet tam nám posunuli o dve hodiny, kvôli problémom z Tureckej strany (už ani neviem čo to bolo presne). Leteli sme airbusom, bol krásny čistý, letušky, pilot milí. Jedlo bolo chutné (saláma, syr, zelenina, pečivo), čaj, káva, džús, minerálka, pepsi... Aj späť sme leteli s nimi a ešte s krajším lietadlom ako naspäť.

Nemali sme vôbec žiadne problémy.
0 0
Dema Dema

Dema je offline (nepripojený) Dema

My sme boli tento rok so Seagle air v Egypte, z BA sme mali odlet ráno 5:00, vyštartovali sme 5:35 (čo by ani také hrozné meškanie nebolo), ale na letisku v Hurghade nás asi očakávali v 9:00, takže ujo pilot dupol na plyn a leteli sme starým cca 20-25 ročným Airbusom 960 km/h i keď povolená max. prevádzková rýchlosť je 900 km/h (k tomu sa pilot sám priznal), pristátie v relatívne dobrom počasí bolo dosť drsné 8:55, ale to som ešte netušila čo zažijeme cestou späť. Odlet z Hurghady bol načas, išli sme 840km/h, let bol v pohode, klasická strava, počas letu pilot hlásil že nad BA je hlásená búrka, prístátie bolo veľmi nepríjemné v noci a v tme, silný vietor, chvíľkami sme sa ako keby prepadávali (čo sa stáva pri silných turbulenciách) ale najhoršie bolo že pár metrov nad zemou sme sa nakláňali zo strany na stranu tak, že ma vyhadzovalo zo sedadla, naša partička sedela v zadnej časti, kričali sme po sebe lebo sme sa nevideli, (že vraj airbus, keď pristáva a vzlieta potrebuje viac elektriny, tak vypli svetlá v kabíne) ... ďalej sa mi to už ani nechce opisovať, hlavné je že sme prežili, bola to aj smola že včase pristávania nás zastihla búrka, ale airbusom by som už nešla (je jedno od akej spoločnosti), je oveľa ťažšie, nacvakanejšie, staré a pri pristávaní má človek pocit že sme stratili kolesá.
Druhá vec je, že personál Seagle air dáva málo nápojov na tak dlhý let, raz prešli uličkou na výber minerálka, džús, kola atď, a druhý krát sa už ani neopýtali, tak som si šla vypýtať dozadu aspoň 2 deci minerálky a steward vzadu spal zabalený v deke ...
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

Dema Pozri príspevok
takže ujo pilot dupol na plyn a leteli sme starým cca 20-25 ročným Airbusom 960 km/h i keď povolená max. prevádzková rýchlosť je 900 km/h (k tomu sa pilot sám priznal),
No piloti si radi utahuju z cestujucich, aby tie hlasenia spravili trocha zaujimavejsie. Treba rozlisovat rychlost oproti vzduchu a rychlost oproti zemi (ta nie je obmedzena). Ja som letel uz aj cez 1000.
0 0
Dema Dema

Dema je offline (nepripojený) Dema

misomiso Pozri príspevok
No piloti si radi utahuju z cestujucich, aby tie hlasenia spravili trocha zaujimavejsie. Treba rozlisovat rychlost oproti vzduchu a rychlost oproti zemi (ta nie je obmedzena). Ja som letel uz aj cez 1000.


Ok, ale tá istá trasa z BA do HRG cca 2700 km za 3h30min a naspäť z HRG do BA asi 4h10min, (hodinky neklamú )...jedno je ale isté slovenské letecké spoločnosti budú lietať dovtedy kým sa niečo nestane, na nákup nových lietaidel ani len nepomyslia. Bohužiaľ...
0 0
rickman rickman

rickman je offline (nepripojený) rickman

misomiso Pozri príspevok
No piloti si radi utahuju z cestujucich, aby tie hlasenia spravili trocha zaujimavejsie. Treba rozlisovat rychlost oproti vzduchu a rychlost oproti zemi (ta nie je obmedzena). Ja som letel uz aj cez 1000.
Hoj pravdu vravis, napodobne.

Akurat som zvedavy, dokedy vydrzi Seagle Air. Predsa len, tie forwardy, medzipristatia, meskania, vymeny lietadiel, ..., musia nieco stat. Aspon ze sa im konci sezona. Bolo by zaujimave vidiet, ci zarobili alebo prerobili.
0 0
rickman rickman

rickman je offline (nepripojený) rickman

Dema Pozri príspevok
Ok, ale tá istá trasa z BA do HRG cca 2700 km za 3h30min a naspäť z HRG do BA asi 4h10min, (hodinky neklamú )...jedno je ale isté slovenské letecké spoločnosti budú lietať dovtedy kým sa niečo nestane, na nákup nových lietaidel ani len nepomyslia. Bohužiaľ...
Jajaj. Ten cas je ovplyvneny kopou veci, od rychlosti vetra az po to, ze sa Zem otaca .

A lietadla sa pri takychto prilezitostiach nekupuju, ale lizuju. Bud "na mokro" alebo "na sucho", podla toho, ci chcu full service alebo nie. A taktiez operativne alebo financne. Napr CSA s 50 lietadlami ma asi len 1/3 vlastnych, zvysok je leasing (1/3 operativny, 1/3 financny).
0 0
Dema Dema

Dema je offline (nepripojený) Dema

rickman Pozri príspevok
Jajaj. Ten cas je ovplyvneny kopou veci, od rychlosti vetra az po to, ze sa Zem otaca .

A lietadla sa pri takychto prilezitostiach nekupuju, ale lizuju. Bud "na mokro" alebo "na sucho", podla toho, ci chcu full service alebo nie. A taktiez operativne alebo financne. Napr CSA s 50 lietadlami ma asi len 1/3 vlastnych, zvysok je leasing (1/3 operativny, 1/3 financny).

Díky za info, zase budem vedieť viac o lietaní Ale skôr mi ide o bezpečnosť, neviem čím to je, ale vždy keď sadnem do lietadla je to stará herka. Viem, keď sa to má stať, tak sa to stane aj na novom lietadle, ale pre lepší pocit a hlavne v lietadlách ktoré majú viac ako 20 rokov môže nastať únavou materiálu oveľa viac porúch ako na novšom.
0 0
rickman rickman

rickman je offline (nepripojený) rickman

Dema Pozri príspevok
Díky za info, zase budem vedieť viac o lietaní Ale skôr mi ide o bezpečnosť, neviem čím to je, ale vždy keď sadnem do lietadla je to stará herka. Viem, keď sa to má stať, tak sa to stane aj na novom lietadle, ale pre lepší pocit a hlavne v lietadlách ktoré majú viac ako 20 rokov môže nastať únavou materiálu oveľa viac porúch ako na novšom.
Ved prave preto mali kazdu chvilu meskanie, zdrzanie a vymenu lietadiel. Ani oni nechceli riskovat.

Odporucam jeden clanok: http://zena.sme.sk/c/4989200/vlasta-...em-liecit.html
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

Dema Pozri príspevok
Ok, ale tá istá trasa z BA do HRG cca 2700 km za 3h30min a naspäť z HRG do BA asi 4h10min, (hodinky neklamú )...jedno je ale isté slovenské letecké spoločnosti budú lietať dovtedy kým sa niečo nestane, na nákup nových lietaidel ani len nepomyslia. Bohužiaľ...
Napriklad do Japonska letis vzdy cca o hodinku menej ako naspat - tak su robene aj cestovne poriadky liniek. Ke to kvoli vetru. Hore byva bezne vietor viac ako 100 km/h a to aj za "inak" pekneho pocasia.
0 0
cayman77 cayman77

cayman77 je offline (nepripojený) cayman77

mareko Pozri príspevok
Gratulujem ti cayman77, prejavil si svoju vysokú profesionalitu ako "expert", ospevujúci Sky Europe. To sa ti teda naozaj podarilo , nič v zlom, to iba na zlepšenie nálady .
Mily mareko, som rad ze ti moj prispevok zdvihol naladu. Vzhladom na datum tvojho prispevku predpokladam ze reagujes na krach Sky Europe, ale ten na mojom prispevku nic nemeni. Porovnaval som flotily oboch spolocnosti a ani krach skyeurope nemeni nic na tom ze sky europe prevadzkovala slusne lietadla, resp. na vrchole slavy cisto nove lietadla. Sice im to nevyslo ale aspon sa pokusili. Rovnako aj Ryanair ma same nove lietadla, ktoreho jeden dikutujuci oznacil tiez za najhorsiu spolocnost.
Na druhej strane SeagleAir prevadzkuje stare vraky uz od zaciatku. Bohuzial nemam prava na pridavanie linkov, tak sem nemozem dat link na ten spominany skvost - lietadlo SeagleAir ktore za 20 rokov vystriedalo 20 leteckych spolocnosti. Ostatne su na tom o trocha lepsie, ale ziadna slava. Ale som rad ze aj taketo lietadla si najdu svojich nadsenych cestujucich ako si zjavne aj ty. Rozhodne ti prajem prijemny zazitok.
Ja ale budem napriek krachu Sky Europe radsej davat prednost inym leteckym spolocnostiam nez Seagle Air. Ci uz nizkonakladovym WizzAir a Ryanair (este som nimi neletel) alebo hoc aj CSA (ti su mimochodom tiez vo financnych problemoch a predavaju lietadla) ci Austrianom (s tymito som letel a bol som nadmieru spokojny).
0 0
mareko mareko

mareko je offline (nepripojený) mareko

Milý cayman77, neviem či by si sa tak kladne vyjadroval o Sky Europe, keby si prišiel o svoje financie za zaplatené letenky pre celú rodinu, alebo keby si zostal dakde vo svete a musel si zháňať dopravu domov na vlastné náklady. Ono je pekné a pochopiteľne aj bezpečné mať nové lietadlo, len je potrebné viesť svoju leteckú spoločnosť tak, aby to lietadlo mala z čoho splatiť a nie doviesť ju do krachu a pripraviť tisícky ľudí o finančné prostriedky a svoju leteckú spoločnosť o to nové lietadlo.
0 0
cayman77 cayman77

cayman77 je offline (nepripojený) cayman77

Nie, to by sa nepacilo ani mne, praktiky SkyEurope co sa financii tyka v poslednych tyzdnoch prevadzky boli fakt divne. Ak by som si kupoval od nich letenky tento rok tak jedine s tym aby ma to velmi nemrzelo ak mi prepadnu.

Ja som povodne reagoval najma na tento prispevok:
Ahoj, Boli sme asi pred tyzdnom s touto spolocnostou v Egypte. Ked sme isli tam tak sme mali lietadlo stare nepohodlne asi z muzea, lahka strava bola v cene. Tazko a pomaly sa mi vzlietalo a pristavalo ale prezili sme a ked sme sli naspat tak bolo pekne lietadlo z tych novsich. Boli sme zo Seagle Air spokojni, je lepsia ako air berlin. Najhorsie letecke spolocnosti su Sky Europe a Raynair z tymi by som nesiel ani do prahy
...ked som si porovnal subjektivne dojmy s faktami (na stranke www airfleets net) a zistil som ze to pekne lietadlo z tych novsich je v skutocnosti minimalne 15 rocne a vystriedalo ho 6 leteckych spolocnosti. O tych ostatnych ani nehovoriac...
Naopak vsetky tri uvedene "zle, najhorsie" letecke spolocnosti maju (resp. uz len mali) lietadla nepomerne novsie.

Aka bola vlastne tvoja spokojnost so Seagle Air?
0 0
mareko mareko

mareko je offline (nepripojený) mareko

Aka bola vlastne tvoja spokojnost so Seagle Air?[/QUOTE]

Nuž čo sa týka mojej spokojnosti, tak som bola naozaj spokojná. Odlety a prílety z BA a tiež z Monastiru boli absolútne presné a bez meškania. Pri návrate do BA som si úporne želala, aby let meškal aspoň hodinku, hodinku a pol (kvôli najbližšiemu rannému spoju), ale bol úplne presný. Lietadlo bolo z tých "novších", s vekom toho novšieho lietadla s tebou úplne súhlasím. Občerstvenie v lietadle bolo na nízkonákladovku skutočne slušné, nazvala by som ho kvalitné, estetické a na taký krátky let aj viac než postačujúce - porovnávam to s predchádzajúcimi letmi s Tuniskou spoločnosťou, kde bolo skutočne "nízkonákladové", až takmer záchrana pred smrťou hladom , vtedy človek ocení aj suchú žemľu. Oceňujem aj to, že lietadlo bolo dokonca čisté bez okvackaných sedačiek z predchádzajúcich letov. Zhrnula by som to, že služby boli priamo úmerné cene. Čo sa týka bezpečnosti, nakoľko sa lietania nebojím, tak je pre mňa podstatné, že sme prileteli domov bez problémov a ujmy na zdraví. Tak ako už bolo spomínané vyššie, porucha sa môže vyskytnúť tak na novom, ako aj starom stroji. Osobne ak budú o rok ešte fungovať, tak nemám problém s nimi letieť opäť. Samozrejme sa nebránim letieť s renomovanými leteckými spoločnosťami, ale všetko je o momentálnej situácii a cene, tak ako vo všetkom inom. Ak nemám na Mercedes, stačí mi Fabia, ak nemám na Nike, stačí mi číňan a ak nemám na Mexiko, uspokojím sa s Tuniskom či Egyptom a tak ďalej. Verím, že sa po prekonaní x-tej krízy raz dožijeme toho, že takéto diskusie, či lietadlo "doletí" alebo nie už nebudú .
Želám všetkým pekný víkend a pohodu.
0 0
Anik Anik

Anik je offline (nepripojený) Anik

dúfam že nezaradím celkom zle, ale chcela by som sa opýtať čo sa týka sky europe - dnes som @ dostala výzvu na prihlásenie
pohľadávky za letenky boli zaplatené kartou takže som si už uplatňovala niečo cez banku a teraz neviem či mám ešte povinnosť reagovať aj na toto je to prevažne v ang. tak neviem
ak mi vie niekto poradiť budem len rada
vďaka Anik
0 0
mariavia mariavia

mariavia je offline (nepripojený) mariavia

Ahojte Poraďáci,
tak som tu znova, nikdy nehovor nikdy a fakt to platí, totiž môj muž ma prekvapil a daroval mi toto leto koncom augusta ešte jednu dovolenku a to na Mallorcu. Bola som šoknutá, lebo mám strach z lietania a povedala som si, že spoločnosťou Seagle Air už nikdy. No dovolenka bola už kúpena, tak som zbalila kufre a leteli sme. Bola som prekvapená let tam aj späť presne na minútu. Lietadlo bolo slušné, žiadna stará herka, let príjemný, bezproblémový. V lietadle som si prečítala časopis leteckej spoločnosti Seagle, kde som sa dočítala podrobnejšie o tejto spoločnosti. Seagel má 5 boingov a dva airebasy, ani jeden nový, ale ten lepší boing letel na Mallorcu. "Stará herka" lieta smer Hurghada, Antalya, Južná Afrika atď.
Napriek tejto dobrej skúsenosti som sa neskôr znova dopočula z médií o problémových letoch, keď sa muselo lietadlo otočiť nad Maďarskom a vrátiť naspäť, alebo v inom období vypustiť na Košicami palivo a pristáť v Bratislave /to bola tá stará poruchová herka/. Mám obavy, že bude dovtedy lietať pokiaľ sa niečo nestane. Je to riziko a hazard so životmi pasažierov. Čo k tomu dodať...
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať