andreaS
zachadzas do extremu...
...a preco? Ved to je realny zivot.
To je len rozdiel dvoch odlisnych nazorov na fungovanie sveta. Napr. su ludia (a nie je ich malo) ktori maju vsetky auta havarijne poistene, chcu mat absolutny pocit istoty, su ochotni sa za to vzdat spusty inych veci (lebo to nie je lacne).
Ja zasa viem, ze absolutny pocit istoty je iluzorny, poznam kopec ludi, ktori roky poctivo platili posistne a potom, ked mali raz narok naplnenie, tak si poistovna nasla zamienku a okaslala ich, ani vsetky papiere a zmluvy im nepomohli. Ja idem inou cestou. Vopred viem, co mozem cakat, ak by som z vlastnej viky nabural, aprolos aj tak by mal clovek jazdit tak, aby nenabural. Samozrejme este su tu ine vplyvy, moze mi na auto spadnut strom, krupy... no tak budem mat smolu. Ale aspon naivne nepodlieham pocitu absolutneho bezpecia.
Ak sa zacnete trocha zaujimat o marketing, tak hned v prvych lekciach narazite na Maslowov rebricek ludskych tuzob. Pocit bezpecnosti je hned na druhom mieste (za zakladnymi biologickymi potrebami, ako je jedlo, teplo, sex) - teda na druhej priecke z asi siedmich.
Prvoradym cielom kazdeho marketera je dostat sa s posobenim na zakaznika co najvyssie v Maslowovom rebricku a druha priecka je stale nieco, co stoji za to. Ludia su schopni za bezpecnost (casto iba pocit bezpecnosti) vyvalit stale velmi vela penazi - a to sa aj nalezito vyuziva. Zamerne pisem Vyuziva, nie Zmeuziva, pretoze mame volny trh, kapitalizmus, teda dovolene je vsetko, co nie je vyslovene zakazane. Je to legalne. Druha vec je, co to ja chcem, ci dokonca potrebujem...