Zavrieť

Porady

Ako pridám link

Dobrý deň! Prosím o pomoc pri pridaní link-u z netu, alebo videa z You Tube. Som samouk a už ste mi raz poradili s fotkami. Veľmi mi to pomohlo. Ďakujem
Usporiadat
arizona arizona

arizona je offline (nepripojený) arizona

[QUOTE=misoft;1103980]alla66
možno pre teba je to jednoduchšie, ale tým že použiješ Insert Link, tak sa tento po kliknutí stáva aktívnym a okamžite načítava (niekedy v novom okne alebo záložke) danú URL adresu a nemusíš používať Ctrl +C a Ctrl+V na vyvolanie odkazu.
Valčake
toto nebol link, čo tam arizona vložila, to bol citát. Na to potrebuješ vyznačiť časť textu, skopírovať do schránky (Ctrl+C), použiť Wrap
- ikonka popísaného dokumentu - vložiť medzi [QUO..] a [/QU...] pomocou Ctrl+V ten vybraný text.
pod tým citátom bol link. Asi ten mala na mysli...
0 0
Valcake Valcake

Valcake je offline (nepripojený) Valcake

aha, no nie práve toto som mala na mysli, ale nejaké konkrétne video.Ale už to asi pôjde Ďakujem vám všetkým !!!!
0 0
mpca mpca

mpca je offline (nepripojený) mpca

bla bla.. koho to zaujíma?
Dúfam že budem aspon ocenený za tu snahu,, aj keď neskoro



1 0
Valcake Valcake

Valcake je offline (nepripojený) Valcake

Fííííha, to je úžasné !!! Nikdy nie je neskoro. Pridala som bod,ak som to pochopila správne do ocenenia
0 0
jozka56 jozka56

jozka56 je offline (nepripojený) jozka56

Ešte sa Ti to nepodarilo? Používaj pravé tlačidlo na myši. Kopíruj, vysvieť celý text. Skús.Prikladaj kopírovaný text. Najprv názov, potom adresu v yutube. Počkám. Ale aj vlož, zatiaľ prázdno. Ľavým tlačidlom myši vysvieť, pravým kopíruj a prikladaj do inej stránky.
0 0
jozka56 jozka56

jozka56 je offline (nepripojený) jozka56

toto nie je pravé orechové
0 0
pasuliatko pasuliatko

pasuliatko je offline (nepripojený) pasuliatko

cholerický drak s váhavým srdcom alebo váhavý drak s cholerickým srdcom.... ?????? ...viac
Valčake Pozri príspevok
Tak kam asi? Predsa tu, pre nás,pre všetkých kto niečo hľadá.