bv_alexandra
Prosím pomôžte mi,
dnes nám prestalo fungovať odosielanie emailov na fi. Po zisťovaní, som sa dopátrala až k tomu že mi na T-Come povedali že je to dočasne zablokované, z dôvodu že spamujeme.
Vraj v niektorom z našich pc je zrejme nainštalovaný /nevedomE/ dáky spam boot, ktorý odosiela nespočetne veľa mailov - teda spamuje.
Máme si chybu napraviť - a potom nás odblokujú.
Chcem sa opýtať existuje nejaký program na to aby zistil čo nám v pc robí zlobu?
Je možné že ak sa tento program dáko dostal do jedného pc a máme v sieti päť pc že odtial sa nakazili aj ostatné?
Čo treba urobiť aby sme dokázali tento problém odsttrániť.
Vďaka za každú radu.
![Smile](https://www.porada.sk/images/smilies/smile.gif)
![Wink](https://www.porada.sk/images/smilies/wink.gif)
Ak nemas pevnu IP adresu, tak riesenie moze byt velmi jednoduche, detto
mavame u nas ..bohuzial problem moze byt aj inde..napis ci ti to pomohlo:
Postup opravy:
1. Nejde odosielat postu? Outlook Express prestal fungovat? Ale internet funguje ? Vyzera to na SPAM IP adresu.
2. tukneme do pocitaca www*ipchicken*com (miesto hviezdiciek si daj bodky). V strede obrazovky styri velke cierne cisla je tvoja pridelena IP adresa - odpis si ju.
3. Vypni modem/router aspon na 20 minut (lepsich je 30). Vypnut natvrdo zo siete 230V..
4. Zapni modem/router, skotroluj ci ti ide internet, a tukni si znova www*ipchicken*com (miesto hviezdiciek si daj bodky), teraz musi byt na obrazovke ina IP adresa. Ak nahodou nie je, tak skus vypnut modem na hodinu. (po pripojeni na siet MUSI byt ina IP adresa)
5. zapni OUTLOOK a odosli postu. Ak pomohlo tak gratulujem , problem bol odhaleny.