Naivný biznis ...Byt 123 - posli dalel
Presne ako minuly rok, bezala sutaz "ALFA 123", aj tento rok bezi ofajcova sutaz "BYT 123".
Princip je presne ten isty, len tovar a par ludi sa na obchode zmenilo.
Ak neviete, precitaj si dolu ako to chodi.
Ako prist k autu zadarmo, alebo celkom fajn biznis!
Skupina povedzme 10 ludi ( staci z TV , z reklamy, z audiotext. spol. , predajca automobilov) sa dohodne, ze zadarmo zozenie sebe aj svojim znamym, rodinnym prislusnikom, diskretnym priatelkam a.p.d nove auto
Vymysli sutaz "ALFA 123"
Za predpokladu, ze denne posle SMS 100 000 ludi, je zisk 6 milionov korun Ak auto stoji do 800 000 Sk, je to celkom fajn biznis pre niekoho.
Nielenze sa denne zaplati niekomu zo skupinky auticko , ale v pohode vyda aj milionik na odvysielanie reklamy v TV, nejakych par milionikov sa zvysi aj na vytvorenie reklamy a v konecnom dosledku zarobi aj audiotextova spolocnost a predajca aut.
A kto to vsetko zaplati - no predsa naivni Slovaci , ktori v nadeji, ze vyhraju auto, denno denne posielaju SMS za 2 EURO - poniekotori aj niekolkokrat denne.
Ved cim viac ludi SMS-kuje, viac milionov niekomu pribuda.
Pri 200 000 SMS -kach denny prijem predstavuje uz 12 milionov korun.
Co ked niektory den posle SMS 500 000 ludi (zisk 30 mil korun).
Len tak dalej Slovaci, posielajte SMS dalej, zaplatte skupinke predom urcenych ludi auticka a este im dajte par milionikov aj na benzin .
Sikovne vymyslene fakt
Videli ste niekto verejne losovanie ??? Ucast notara - naco a keby aj,
ten za 1-2 milioniky potvrdi vsetko. Prinesena zabalena obalka o 19.55
nesie predom urcenu osobu so skupinky a naivny Slovak si povie
- "zase som nevyhral"
Kto na tom obchode vsetko zarobi ???
1. predajca automobilov preda 77 aut
2. audiotextova spolocnost - obrovska provizia z ceny SMS 3.reklamna agentura
- vyroba reklamy 4. televizia za odvysielanie reklamy a trapneho akoze losovania
5. skupina ludi a ich znami ziskaju zadarmo auta na ktore sa im poskladaju naivni Slovaci.
6. ta ista skupina moze zarobit aj niekolko desiatok milionov korun .
Zavisi od naivity Slovakov.
Ked biznis dostatocne nejde, zacnu Vam Mobilni operatori posielat otravne SMS, aby ste posielali SMS. Mladi ludia aj ti v predpubertalnom a pubertalnom veku veselo posielaju SMS za 2 EURO v nadeji, ze co ak.