icemonika
A ako tomu mam rozumiet, ze sa mozu dohodnut.
Prikladam zarucny list s podminkami...moze toto predajca spravit?
![Confused](https://www.porada.sk/images/smilies/confused.gif)
a jedna sa o notebook.
Môže, ale nie je mu to nič platné. Ak ti nebude chcieť uznať reklamáciu, tak na neho pošli SOI. Tí mu už klepnú po prstoch. Predajca nemôže svojvoľne skrátiť zákonom garantovanú záručnú dobu.
Možno sa ťa bude snažiť presvedčiť, že môže, alebo že jeho dodávateľ poskytuje takú záruku. To tebe môže byť jedno. Ty máš zmluvný vzťah s predajcom a nie dodávateľom. Riziko znáša predajca.
Pokojne choď NB reklamovať a potom daj vedieť, ako to dopadlo. Ak predajca bude robiť nejaké obštrukcie, napíš a spoločnými silami to vyriešime.
![MimoTemy](https://www.porada.sk/images/smilies/mimotemy.gif)
ja tak neznášam, keď si predajca myslí, že môže zavádzať zákazníka....