evina Ak robíš sám za seba jasné..... ale sú klienti, ktorí robia výplatu napr. v posledný deň v mesiaci....resp. čakáš na výpis, kedy naozaj uhradili daň a už je problém....
Nuž cesty klientov sú nevyspytateľné ...
Hej, je to problém u takýchto zamestnávateľov. Ja som to napr. vyriešila tak, že teda čakám do posledného dňa a podľa informácie, či uhradili, to zapíšem.
Ak je neistá platba - či prejde - nie je prítomný šéf, nevie sa, či stihne poslať, nie je dostatok peňazí v niekt. firmách a pod., tak posielam výkaz s tým, že nezapíšem úhradu - dátum a sumu, a ak sa následne dozviem, že platba predsa len prešla, tak posielam opravný. (radšej poslať nesprávny - lebo neviem údaje a neviem to ovplyvniť), ako poslať po termíne....