Dobrý deň,
prosím Vás má niekto skúsenosti zo zadávaním údajov zamestnanca v POHODE? Robím s nou už dlho ale od soboty mi dala riadne zabrať. Mám zamestnankyňu,ktorá je invalidný dôchodca (zdrav. postinutie nad 70%). Prvý problém mám ten,že neviem a nikde nevidím nejakú kolónku,kde treba zadať to že ide o invalidu, bo v registračnom liste pre sociálku mi to vôbec nevypisuje,nakoľko by tam mal byť v kolónke Dôchodok číslo 6.
Ďalší problém mám ten,že ked v záložke dane a poistné uvediem,že je to invalida nad 70% v mzdách sa mi nesprávne počítajú odvody do zdravotnej poisťovne za zamestnávateľa.
Ďalším problémom je,že ak zapíšem v záložke Dane a poistné nárok na daňový bonus, vypíšem mená detí a rodné čísla do kolóniek,tak v tlačovej zostave Vyhlásenia na zdanenie príjmov sa mi mená a rodné čísla neukazujú.
Prosím Vás ak máte s týmto niekto skúsenosti, poradte mi,bo tento boj z pohodou už asi nevyhrám...budem Vám strašne moc vďačná