Suhlasim s vyssie napisanym. Takisto by som mal dalsie pochybnosti.
Otazka je, ked su u Vas objednam trebars 300 miest, co je 3600 Eur, tj dajme tomu nieco cez 100 litrov, akou formou to bude prebiehať ?
Dostanem nejakú zmluvu ? Čo bude v tej zmluve napísané ? Budete, alebo budeš vediet nejakym spôsobom garantovať reklamy v mediach, tv, radiach a podobne ? Dáš my nejakú záruku tejto masívnej kampane ?
Pretože ak nie, je to maximalne neiste. To čo si teraz povedal, je len akýsi sľub. Ja nepoznám teba, ty mňa a sme doma.
Reálna situácia, čo keď sa ty stane, že sa do toho 01.11.2009 prihlási veľmi málo ľudí ? Máš už peniaze na reklamu pripravené ? Pretože to, čo si vymenoval, tj TV, Noviny, Rádiá, Internetové portáli, to budú doslova a do písmena milióny korún, resp. po spravnosti, desattisíce eur ...
Pretože môže nastať X situácií.
Tj nazbiera sa ty málo ludí, a zrazu nebudú peniaze na reklama. Mediálna kampaň sa obmedzí na pár reklám niekde, a tým popularita webshopu zhasne skorej, ako ju zapáliš. Tým pádom niekto, ako ja, ktorý do teba vloží trebars spomínaných 3600 Eur, vyhodý peniaze do vzduchu za niečo, čo nebude fungovať.
Ďalšia vec je tá, že pokial sa ty prihlási málo ľudí do 01.11.2009 čo budeš vlastne reklamovať ? Največší ESHOP ? Potom ľudia rozkliknú stránku, a bude tam len pár ponúk ? Omrzí ich to a bude po webshope ?
1. Pokiaľ chceš byť dôveryhodný, mal by si rozbehnúť informačnú kampaň skorej, ako začneš s e-shopom. Tj trebars, už hneď teraz. Aby ľudia vôbec zistili, čo sa ide robiť, atď. Napríklad keby som nešiel na poradu, ani neviem, že takéto niečo bude existovať.
2. Garancie. Ľudia potrebujú garanciu.Garancia reklami, garancia navštevnosti, atď. Pokiaľ toto nedokážeš dať, tak bohužial, nebol by som ochotný ty poskytnúť ani 12 Eur ...
3. Veľký eshop nie je vždy výhra. Musiš dávať pozor, aby si tam nemal X rovnakých tovarov. Tým pádom vzniká na jednej internetovej stránke, konkurencia, ktorá núti tlačit ceny predajcov nadol. Pokiaľ pôjdu moc nadol, vela nezarobia. Pokiaľ sa aj dohodnú na rovnakých cenách, tak ľudia objednajú, od prvého v poradí...
A naposledy este raz pripomenie, nie je to vobec novinka ani unikatna vec ...