Zavrieť

Porady

Sadrokartón a myši :(

Dobry deň, prosím o radu.
Som laik tak popíšem laicky. V dome máme sadrokartónový strop, nad tým je zateplenie (skl. vata) a nad tým dosky. Tie dosky sú len na strednej časti. Asi kvoli zlej prístupnosti, povala má v najvyššom bode len cca 1,5m, robili to predchádzajúci majitelia. Nad tým je strecha.
Už druhú jeseň sa nám na povalu sťahujú myši . Je to veľmi nepríjemné, chytia sa do pasce ale prichádzajú stále nové a nové. Najprv sme si mysleli že behajú len po tých doskách ale bohužiaľ dostali sa do škár medzi izoláciu a behajú priamo po sadrokartóne . Dali sme tam zvukový odpudzovač ale nepomáha.

Neviete prosím aký je ten sadrokartón odolný? Je dosť hrubý? Je myš schopná prehrýzť sa do izby? Keď si večer ľahneme a začne ten škrabot a hryzenie tak mi je do plaču Manžel ma ukľudnuje, že do izby sa nedostanú ale ja nejako neverím.

A ďalšia otázka existuje sposob ako ich odtiaľ dostať navždy preč? Mám sa obrátiť na nejakú špeci firmu, ktorá nám nejako spoľahlivo utesní povalu? Existuje vôbec taká? Alebo to riešiť svojpomocne? Chceme sa do toho na jar pustiť len vobec netuším ako na to
Usporiadat
statusmanager statusmanager

statusmanager je offline (nepripojený) statusmanager

Ahojte!! uplne stejnaky problem mam... myši, sadrokarton, izolacia Nobasil 10cm, folia, dosky.. odpudzovače jednotonové aj 8 tonove stoja za nič.. mačky tiež, otrava, granulky co ich zduva, lepidlo, chlebikove guličky obalene v čomkolvek (v muke, v lepidle ...) nič nezabera!! podlial som aj zaklady nanovo, utesnil som vsetky viditelne skary z vonka v podhladoch, podlahy v interieri su novo betonovane... fakt nejestvuje ziaden sposob ako sa tychto malých hajzlikov zbavit? .. je sice pravda, ze domcek mam pri lesiku kde niesu domy ale aj tak musi existovať neaký sposob ako sa ich zbavim.. fakt je to neprijemne, ked mi lozia cez dosky, foliu, izolaciu a nasledne po sadrokartone.. HELP PLEAS ..s pozdravom -sm-
0 0
220870 220870