Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
Andrea84 Andrea84

Andrea84 je offline (nepripojený) Andrea84

posielam jednej známej advokátke info. pozrie sa mi na to a potom vám dám vedieť!!!!!
0 0
erik.aragorn erik.aragorn

erik.aragorn je offline (nepripojený) erik.aragorn

len dufam ze to dobre dopadne pre nas
a ako povedali moji kamarati co maju warez forum, sudit sa s nami vsetkymi nemozu, lebo je to nemozne....
0 0
mr-dee mr-dee

mr-dee je offline (nepripojený) mr-dee

naozaj by bolo treba zapojit nejakeho pravnika, ktory by kukol tie VOP a vyjadril sa k tomu pravnicky, na zaklade coho, by sme vsetci poslali do tej firmy maile a poslali ich do pekla ...
0 0
mr-dee mr-dee

mr-dee je offline (nepripojený) mr-dee

erik.aragorn Pozri príspevok
len dufam ze to dobre dopadne pre nas
a ako povedali moji kamarati co maju warez forum, sudit sa s nami vsetkymi nemozu, lebo je to nemozne....
podat na nich hromadnu zalobu a este by ich obvinili aj zo zosnovania zlocineckej skupiny
0 0
Jana8952 Jana8952

Jana8952 je offline (nepripojený) Jana8952

Ahojte, som jedna z Vás. Co mám napísať do listu alebo mailu tejto fyrmy ? Nemáte niekto náležitosti tejto "vypovede zmluvy" aby to bolo oficiálne?
0 0
EJoo EJoo

EJoo je offline (nepripojený) EJoo

Miroslava Bendíková Pozri príspevok