Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
SVKmatej SVKmatej

SVKmatej je offline (nepripojený) SVKmatej

chodi to aj ludom co zaplatili ???
0 0
jx06 jx06

jx06 je offline (nepripojený) jx06

Llívia Pozri príspevok
To je fakt sila, ako jednoducho môže niekto zarobiť!
Navrhovateľovi stačí klik na súhlas s obchodnými podmienkami + adresa (to rovno môžu niekoho zamestnať, kto bude takéto podvody v prospech spoločnosti robiť) a teoreticky je na mne aby som preukazovala, že som sa neregistrovala (hoci majú moju adresu). Ale ako to preukážem?
Nie je to na tebe, preukazat to musi ta firma, tebe staci tvrdit ze ich udaje su chybne. Oni nemaju ako preukazat kto sa registroval.
0 0
jx06 jx06

jx06 je offline (nepripojený) jx06

SVKmatej Pozri príspevok
chodi to aj ludom co zaplatili ???
ano chodi to aj tym co zaplatili, oni vobec nevedu evidenciu kto zaplatil .
0 0
Llívia Llívia

Llívia je offline (nepripojený) Llívia

jx06 Pozri príspevok
Nie je to na tebe, preukazat to musi ta firma, tebe staci tvrdit ze ich udaje su chybne. Oni nemaju ako preukazat kto sa registroval.
No dobre, ale ja by som musela podať odpor voči platobnému rozkazu, dať peniaze právnikovi za zastupovanie a čakať niekoľko mesiacov alebo rokov, až ten súd vyhrám. A takáto spoločnosť nemusí pri podaní návrhu na vydanie plato poriadne preukázať, že nejaký obchodný vzťah medzi nami vznikol.
0 0
jx06 jx06