Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
MatoB MatoB

MatoB je offline (nepripojený) MatoB

Dodnes nevyriešená záhada... ...viac
Marie Šimkova Pozri príspevok
Ještě jsem nevolala
A na co čekáte? Jinak myslím, že je to zbytečné, protože telefony jsou nedostupné respektive pokud jsou dostupné nebudou jejich zvedat.
0 0
MatoB MatoB

MatoB je offline (nepripojený) MatoB

Dodnes nevyriešená záhada... ...viac
A mimochodom najlepsie je vobec na ich akekolvek vyzvy nereagovat.
0 0
j.benz j.benz

j.benz je offline (nepripojený) j.benz

[hore]Vyjadrenie spoločnosti BiB Services s.r.o. k stanovisku OMBUDSPOT - Združenia na ochranu práv spotrebiteľov, uverejneným na internetovej stránke tohto združenia


V súvislosti s prezentovaným stanoviskom OMBUDSPOT - Združenia na ochranu práv spotrebiteľov so sídlom Nábrežie Jána Pavla II. 439/16, 058 01 Poprad, konkrétne Mgr. Petry Čakovskej, asistent pre publicitu a seminárne aktivity tohto združenia k právnemu postupu našej spoločnosti, súvisiaceho s riadnym a zákonným uplatnením pohľadávok voči jednotlivým dlžníkom predkladáme nasledovné vyjadrenie :