Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Llívia Llívia

Llívia je offline (nepripojený) Llívia

Klikla som na vyriešené. Viď odkaz v príspevku od Willmy - tam sa to rieši. Toto je duplicitná téma.
0 0
jx06 jx06

jx06 je offline (nepripojený) jx06

Ivana Pozri príspevok
Dobrý deň. Dnes mi domov prišli doporučené listy, ktoré prevzal manžel. Obe s rovnakým obsahom (2x registrácia).... Výzva k úhrade dlžoby od fy: BiB Services s.r.o. s celkovým dlhom za dva roky v 128,91 EUR (čiže 2x128,91 EUR) a upozornením, že v prípade neuhradenia mi môžu vzniknúť ďalšie náklady s rozpisom celkových nákladov 378,92 EUR v jednom liste.
Ešte v 12/2009 som predmetnej firme zaslala mail - odpoveď na upomienku č. 2 s obsahom, že som si žiadne služby neobjednala a všetky prípadné registrácie na uvedený mail za neplatné a v prípade akýchkoľvek registrácií žiadam o zrušenie všetkých zmluvných vzťahov. Následne som ešte reagovala mailom na mailovú poslednú upomienku. Kde som okrem iného uviedla, že neuzatvorila žiadnu zmluvu so spoločnosťou a považujem všetky nároky uplatnené na základe Všeobecných
obchodných podmienok na portály *www.basne-portal.sk za neoprávnené.
Je mi jasné, že na predmetné doporučené listy musím reagovať.
Môžete mi prosím Vás poradiť, lebo už vážne strácam nervy. Ďakujem.