Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
lubocko lubocko

lubocko je offline (nepripojený) lubocko

keď tak čítam to stanovisko SOI,tak sa mi ani veriť nechce ,že to vypracoval fundovaný človek,až sa mi natiska zopár otázok.Veď zmluva to nieje zdrap papiera,potom už neviem načo odo mňa pýtajú občianský preukaz pri uzatvaraní zmluv mob.operátori.Čím viac nad tým uvažujem,tým viac som presvedčený,že týchto srandistov treba jednoducho ignorovať aj s tou ich najnovšou renomovanou a superuspešnou B.iB.web.contekt.nacioanal servis a čojaviem čo ešte
0 0
Llívia Llívia

Llívia je offline (nepripojený) Llívia

MT: Občiansky preukaz pri zmluve s mob. operátorom - mám taký dojem, že im vyplýva zo zákona zistiť a zaznamenať totožnosť, na koho to číslo bude vedené.
0 0
lubocko lubocko

lubocko je offline (nepripojený) lubocko

Llívia to bol len príklad,občiansky Ti treba aj pri napr.tovare na splátky,tam nestači odkliknúť nejaku stránku.Nemyslím,že operátorovi vyplýva zo zákona zaznamenať totožnosť,pri easy-kartách to myslím ani nieje možné.Ten softvér čo ponúkajú títo podnikavci pravdepodobne nieje ani ich majetkom a určite si tam človek nenajde informacie za 60 eur.Plní to len jeden účel nachytať čo najviac ľudí.
0 0
Kirsten17 Kirsten17

Kirsten17 je offline (nepripojený) Kirsten17