Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
jflyer jflyer

jflyer je offline (nepripojený) jflyer

...lenze "odporcovia"-teda my, nemali moznost sa s tym oboznamit, lebo boli uvedeni do omylu samotnym "spracovanim obchodu" s pokusom o nedovolene obohatenie...tak ci tak, verim ze ked sa rozhybali uz taketo velke institucie, dopadne to dobre.
0 0
jx06 jx06

jx06 je offline (nepripojený) jx06

Fezoj1964 Pozri príspevok
V prípade, že SOI vydá predbežné opatrenie na zastavenie nekalej obchodnej praktiky, nie je možné z hľadiska občianskoprávneho považovať návrh na uzavretie zmluvy (registračný formulár na predmetných stránkach) za platný právny úkon, pretože v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka právny úkon, ktorý svojim obsahom odporuje zákonu, je neplatný. Neplatnosť právneho úkonu sa môže vzťahovať na celú zmluvu, alebo jej časť, ktorá upravuje nekalú obchodnú praktiku. Právny úkon za neplatný môže vyhlásiť iba príslušný súd v občianskoprávnom konaní.
Vyplnenie registračneho formuláru na predmetných stránkach !nie je! pravny ukon a teda v ziadnom pripade nie je mozne takto uzavret zmluvu. Tieto institucie (SOI a ESC) by si mali konecne ujasnit co je zmluva a co ma obsahovat a co je pravny ukon.
0 0
Fezoj1964 Fezoj1964

Fezoj1964 je offline (nepripojený) Fezoj1964

Prečítajte si:

http://www.cms-antonak.sk/kauza-60-e...#axzz13om7ZWzf
0 0
jusike jusike