Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
kaco11 kaco11

kaco11 je offline (nepripojený) kaco11

neviem anglicky /možno som sa zmýlila/, ale cez google translate som sa snažila nájsť obchodný register na seychelles. našla som stránku www.moneyhouse.ch, ktorá sa tak tvári, ale sranda je, že online investement group LTD. tam neevidujú. Príde mi to mimoriadne zaujímavé
0 0
mh22 mh22

mh22 je offline (nepripojený) mh22

na seychelach je obchodny register tajny. preto sa seychelam hovori aj danovy raj.
0 0
jusike jusike

jusike je offline (nepripojený) jusike

Ani tí hajzli, ani ten ich právny zástupca na súd neprídu, už je to oficiálne!
0 0
j.benz j.benz

j.benz je offline (nepripojený) j.benz

prišla mi tiež žalobna výzva, všimol som si, že som im omylom poslal potvrdenie o prečítaní správy cez email. posielali to takto už aj v minulosti?
0 0
MatoB MatoB

MatoB je offline (nepripojený) MatoB

Dodnes nevyriešená záhada... ...viac
Kedy ma byt sud vcera, dnes??? sak to my bolo jasne ze nepridu ked je to podvod a vyuzivanie dier v zakone je na slovensku uplny normal.
0 0
Fezoj1964 Fezoj1964

Fezoj1964 je offline (nepripojený) Fezoj1964

Zo stránky pána ANTOŇAKA:
Zdroj:http://www.cms-antonak.sk/kauza-60-e...#axzz14wvkQkns

[hore]Pojednávanie odročené na neurčito