Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
MatoB MatoB

MatoB je offline (nepripojený) MatoB

Dodnes nevyriešená záhada... ...viac
Nechapem na co to tu davas kazdy poradak ma vypis z obchodneho registra tychto firiem precitany pomaly aj od zadu.
Pokial si vsak este len dnes prisiel na to ze obchodny register je na internete nieco cez 7 rokov tak ti pripomeniem aj ine stranky :
www.zrsr.sk
www.orsr.sk
www.drsr.sk
www.gov.sk
www.google.sk.......
Inak sa tu rozoberalo aj to ze ta firma nie je nimi zalozena ale odkupena od spolocnosti ktora sa zaobera predajom sro taky su prispaty ze si nedokazu zalozit firmu ani samostatne
0 0
harleydavidson harleydavidson

harleydavidson je offline (nepripojený) harleydavidson

Sudnej exekucie sa bat nemusite. Na to by vas najskor museli zalovat na prislusnom okresnom sude a rozhodnutie sudu vo vas neprospech by muselo byt pravoplatne a vykonatelne. A este pred samotnou zalobou by ste museli obdrzat postou predzalobnu upomienku. Neviem si predstavit, na zaklade coho by postavili zalobu - ze som niekde klikol?

Ale musim uznat, ze strasenie im ide, kopec ludi sa zlakne...povie si ved nejde az o taku velku sumu co by stala za tie nervy a radsej zaplati....a o to im ide.