Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
MatoB MatoB

MatoB je offline (nepripojený) MatoB

Dodnes nevyriešená záhada... ...viac
j.benz Pozri príspevok
no zatial toho ani jedna jedina organizacia, ani pan Antonak, ani nikto moc nedosiahol. Zatial vsetci len vedia pisat velke clanky ale podstata Vam vsetkym unika. Oficialne stanovisko Slovenskeho sudu zatial neni ziadne. Ani policia nic nerobi, kde je pan Antonak, preco teraz mlci. Dopadlo to na sude tak zle??? A co ked zacnu chodit platobne rozkazy, bude nam ombudspot platit sudne trovy? Poznam slovenske sudnictvo a viem ako to na Slovensku je a co je vsetko mozne. Potom si viem predstavit, ze Ombudspot sa stiahne presne ako to spravil pan Antonak, ktory celu svoju kauzu pouzil len na svoje prezentovanie sa. Ludia otvorte oci, kadzy sa v nasom state chce svojim sposobom nabalit alebo zvyraznit!
To dopadne cele zle, ja to uz teraz vidim

jx06 Pozri príspevok
Pisem to tu stale dookola? Podpisal niekto z vas nejaku zmluvu? A teda mate niekto zmluvu s vasim podpisom a podpisom konatela WebContent? Alebo mate niekto elektronicky zmluvny dokument ktory ste podpisali vasim zarucenym elektronickym podpisom a je aj podpisany zarucenym elektronickym podpisom WebContentu? Ak taketo daco neexistuje co sa tu vlatne riesi?
Sud ti vysere na cely tvoj podpis, ked maju pravnika co si dokaze otvorit chrapu.