Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
jusike jusike

jusike je offline (nepripojený) jusike

artex Pozri príspevok
teraz uz len cakat. asi najlepsie ignorovat ich vyzvy na zaplatenia cakat az az na platobny rozkaz zo sudu. Potom voci nemu podat odpor. Pretoze od tejto zmluvy nebolo mozne odstupit, mala by byt preto neplatna. moja dcera sa tiez zaregistrovala, a to nemala este ani 18r. tak ideme touto cestou.
Myslím že toto je celkom múdre, teda okrem môjho návrhu s trieštivou zlomeninou lebiek tých svíň.
0 0
Fezoj1964 Fezoj1964

Fezoj1964 je offline (nepripojený) Fezoj1964

POZNÁTE ICH ?

ROBERT A VILIAM ADAMČOVCI

viď FOTO:
http://www.financninerad.cz/download...bert-a-villiam
0 0
Fezoj1964 Fezoj1964

Fezoj1964 je offline (nepripojený) Fezoj1964

Faktury od BIB Services neplaťte, počkejte až na případnou výzvu soudu - tisková zpráva ESC