Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
jx06 jx06

jx06 je offline (nepripojený) jx06

akynka Pozri príspevok
doposiaľ som nikdy nečítala podmienky, len zaškrtla, že súhlasím. Mne našťastie zatiaľ neprišla žiadna podobná faktúra.
Pokial nieco nepodpisujem vlastnorucne alebo mojim zarucenym elektronickym podpisom, tak tiez necitam podmienky. A to vsade vyplnujem pravdive udaje . Len tak odkliknutim nejakeho tlacitka totiz preukazatelna zmluva na dialku nevznika , takze sa je zbytocne trapit s citanim podmienok.
Naposledy upravil jx06 : 04.03.11 at 13:43
0 0
czikora czikora

czikora je offline (nepripojený) czikora

mpca Pozri príspevok