Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
jusike jusike

jusike je offline (nepripojený) jusike

Nedám im ani cent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!! Do poslednej minúty svojho života!
0 0
alaya1 alaya1

alaya1 je offline (nepripojený) alaya1

Tak teda oskenovana kopia nie je doklad, ktory by bol pre mna relevantny.
Ani by som si to nevsimala, pripadne by som to odmiesla na policiu, ze co som dostalaci mi to moze v mene sudu niekto posielat, ci to nie je falsovanie uradnej listiny Myslim, ze ma prist original a do vlastnych ruk zo sudu...tomu by som sa uz venovala a dala odpor a tahala aj roky.
0 0
video1983 video1983

video1983 je offline (nepripojený) video1983

muž
aj si to citala cele?

platobny rozkaz moze byt pravy ale ta zena asi je "lava"

tak ci onak podvod to je
0 0
video1983 video1983

video1983 je offline (nepripojený) video1983

muž
http://www.seychellesincorporation.c...tionagents.htm

tu je zoznam firiem reg. na seychelach nevidim tam vobec ich firmy

;-)
0 0
alaya1 alaya1

alaya1 je offline (nepripojený) alaya1

video1983 Pozri príspevok
aj si to citala cele?

platobny rozkaz moze byt pravy ale ta zena asi je "lava"

tak ci onak podvod to je
Nerozumiem.
0 0
Maro1981 Maro1981

Maro1981 je offline (nepripojený) Maro1981

Zdravím, tento problém bol riešený aj v TV.
Mne konkrétne prišla upomienka aj ked som sa nikde neregistroval.
0 0