Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Laguna13 Laguna13

Laguna13 je offline (nepripojený) Laguna13

Milované Božie dieťa
Dnes som zachytila v poludňajšom Rádiožurnáli, že súd rozhodol v prospech asi 16.000 ľudí, ktorí sa zaregistrovali na spomínaných w-stránkach, že boli uvedení do omylu,... a nemajú nič platiť. Na záver bolo spomenuté, že dotyčný pán (ktorého meno som zabudla) zastupujúci zdieračskú firmu sa ešte odvolá. Verím, že absolútne nepochodí.
0 0
antonak.miro antonak.miro

antonak.miro je offline (nepripojený) antonak.miro

Pre tých co tvrdili ze nemame sance uspiet : http://www.ta3.com/clanok/6110/okres...skodenych.html
1 0
Stevo_Alex19 Stevo_Alex19

Stevo_Alex19 je offline (nepripojený) Stevo_Alex19

Ste všetci dostali krásny darček, ale keď to tak pozerám tie dátumy... TO TRVALO 2 ROKY NEŽ SA TO VYRIEŠILO ??? To je nejako moc dlho.
0 0
MatoB MatoB

MatoB je offline (nepripojený) MatoB

Dodnes nevyriešená záhada... ...viac
Niekedy v novembri boli dva roky, tedy zacali rozposielat faktury
0 0
jankalina1967 jankalina1967

jankalina1967 je offline (nepripojený) jankalina1967

Stevo_Alex19 Pozri príspevok
Ste všetci dostali krásny darček, ale keď to tak pozerám tie dátumy... TO TRVALO 2 ROKY NEŽ SA TO VYRIEŠILO ??? To je nejako moc dlho.