Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
erik.aragorn erik.aragorn

erik.aragorn je offline (nepripojený) erik.aragorn

ako zrusim gmail?
0 0
jusike jusike

jusike je offline (nepripojený) jusike

Pokiaľ ich neporieši polícia, tak je každá ich obeť v prdeli
0 0
erik.aragorn erik.aragorn

erik.aragorn je offline (nepripojený) erik.aragorn

Elven pisal do markizy, autor blogu na root.cz
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

Inak - su to poeticke duse, same basne. Vo Vseobecnych podmienkach maju, ze si si ich precital a ze "suhlasis s nimy". To by sa Hviezdoslav potesil.

Prave ma tak napada, ze to je dosledok takych uvah, ktrore sa tu vyskytuju aj na Porade pomerne casto. Napr. - poradte v com podnikat, co dneska leti, pocul som ze najlapsi je nejaky dobry web, len ako v dnesnej situacii dostat z ludi peniaze? ...
0 0
oklamany33 oklamany33

oklamany33 je offline (nepripojený) oklamany33

erik.aragorn Pozri príspevok
Elven pisal do markizy, autor blogu na root.cz
do markizi pisalo uz vela ludi ale moja otazka znie zajst s tym aj na policiu ? a druha poslat im ten list?
0 0
erik.aragorn erik.aragorn

erik.aragorn je offline (nepripojený) erik.aragorn

na policiu asi hej, a list nie
0 0
In_My_Memory In_My_Memory

In_My_Memory je offline (nepripojený) In_My_Memory