Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
laurinka3 laurinka3

laurinka3 je offline (nepripojený) laurinka3

pocujte, cele je to podivne...netreba vesat hlavu a hlavne nic neplatit!!!!!!!!!!!!
0 0
ivana5 ivana5

ivana5 je offline (nepripojený) ivana5

Prihlasujem sa k tym nestastnikom, tiez som obdrzala fa 3.11.2009, je to totalne prepracovana a sikovne vymyslena akcia pre tento rychly zivot.
0 0
krason krason

krason je offline (nepripojený) krason

Dont worry be happy.. segra ja ta zastrelim :-) presne na koniny by ta bolo -) sa tam registrovat..
Vyuzivat hlupost ludi.. Clovek si kupi nejaku hru a bude musiet citat licencne podmienky ;-) a tam zisti, ze vlastne predal cely majetok za euro :-) ze vlastne mu ta firma zmenila pohlavne orany za stromy a kvety.... normalne toho konatela nakopat do zadku.. SSMeje sa pri pivku :-)Hlavne ze nema DICO na stranke ;-) vo fakture to vobec ma? :-)
Na zaklade coho si fakturuju? ked ste ani nevyuzivali ich sluzbu..

su to spekulanto. zaplatili za reklamy a teraz vytazia vela. niekto im klepne po prstoch :-) a zmedializovat.. ja by som ich ani nezavrel.. ale ich dal na cierne listiny vsade :-) aby uz v zivote nic neziskali.. :-)

Pekny obraz kde je nasa legislativa..
na zaklade toho by som si vedel urobit aj sobas cez internet, alebo tymto kliknutim mysi ste si prave adoptovali 100 afganskych deti :-)
POmoze nam iba fico.. :-)
0 0