Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
Miroslava Bendíková Miroslava Bendíková
Halo ludia,
Všetkým nám prišla faktúra na zaplatenie predplatenej stránky na rok, ktorý je ešte len pred nami. uvedomujeme si? ked nám príde časopis so šekom na ročné predplatenie , časopis nám príde až po zaplatení šeku. Tak nech nám bloknú prístup na stránku kým nebude faktúra vyplatená a nie ešte pýtať úroky za omeškanie. A od všetkého sa dá odstúpiť. Nikto z nás nemá ešte prístup na túto stránku rok tak o čo im vlastne ide. Je to neskutočná debilina. Môže od nás vyžadovať len peniaze za tie mesiace o ktorých sme pristup mali. je to na dlhšie uvažovanie, ale odmietnuť ročné predplatné mi zakázať nikto nemôže a pokutovať ma za to už tobôž nie. Tak jednoducho ich doporučene všetci napíšme odmietnutie predplatenia.
0 0
erik.aragorn erik.aragorn

erik.aragorn je offline (nepripojený) erik.aragorn

Miroslava Bendíková Pozri príspevok
Halo ludia,