Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
matqo matqo

matqo je offline (nepripojený) matqo

oklamanydnes : ziadny pravnik ti po prezreti podmienok urcite nepovie ze to maju legalne. je to cele derave ako emental. zober si svoje polopravdy a bez si strasit ludi inde.

mr-dee : podla mna sa toho isto chytia media , tych podvedenych je na tisice a to uz je tema ktora bude zaujimava aj pre nich
0 0
mr-dee mr-dee

mr-dee je offline (nepripojený) mr-dee

Kaja S Pozri príspevok
Aj mne ta faktura prisla. Je to pekny podvod. Uvidime, ci to budu vymahat, ale ak ano, mozno by sme sa mali dat viaceri dokopy a podat trestne oznamenie. Tu si niekto zaraba na zivobytie velmi neserioznym sposobom. Mat na konte tolko podvedenych ludi, to nemoze byt v pravnom state legalne. Ja som im zatial poslala 2maily na obe ich adresy, ze si ich sluzby neprosim - zatial slusne. l
na facebooku je nas uz skoro sto ludi, ak na to pride, urcite bude tymto sposobom podane trestne oznamenie
0 0
adhoc adhoc

adhoc je offline (nepripojený) adhoc

ja si myslim ze ak ste nedali svoje data tak sa nemame coho obavat ..
0 0
informatik informatik

informatik je offline (nepripojený) informatik

Zaujímalo by ma,že keď sa na nejakej webovej stránke zaregistrujem pod falošným menom,služby danej stránky nevyužívam,ale i napriek tomu po čase prišla mailom faktúra za vyúčtovanie služieb na danom portáli.Čo s tým?