Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
Jana8952 Jana8952

Jana8952 je offline (nepripojený) Jana8952

dadmtb Pozri príspevok
Ja len čakám na niekoho vyjadrenie, že či to niekomu prišlo na jeho vlastne meno, bo mno to na moje ani nedošlo.
Dík.
mne to doslo na meno a priezvisko
0 0
Fero11 Fero11

Fero11 je offline (nepripojený) Fero11

Priznam sa, ze som v tomto necital ani jeden prispevok, ale to co ma znamenat za 33,5 hod 416 prispevkov cca kazdych4,737 min je tu pridany jeden prispevok, to kto ma citat .... beriem to ako spam
btw ... urcite to tu uz asi bolo, ale nahodou pozeram do news a http://pocitace.sme.sk/c/5094753/kli...-o-podvod.html
sorry ak to tu uz je
Naposledy upravil Fero11 : 04.11.09 at 15:45
0 0
ivana5 ivana5

ivana5 je offline (nepripojený) ivana5

si skvely aj s tou fotkou, musis byt riadny pohodak
0 0
Fero11 Fero11

Fero11 je offline (nepripojený) Fero11

Idem s dobou
0 0
laurinka3 laurinka3

laurinka3 je offline (nepripojený) laurinka3

dakujem pekne za take nazory niektorych "pravnikov"...asi mali skolu zaplatenu alebo titul ziskali vdaka prachom za 2 mesiace...lebo na Slovensku je vsetko mozne!!!!!!!!!!!!
0 0
Jaro1886 Jaro1886

Jaro1886 je offline (nepripojený) Jaro1886