Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
eINSTee eINSTee

eINSTee je offline (nepripojený) eINSTee

Tak uz vyply registraciu na download-portal.sk a presunuly vsetku spinu na downloads-server.sk. Krasne vidno, co su to za hajzlici. Najma, ked si pozriete kontakt. Uz figuruju ako ina firma s inym sidlom
0 0
harryy harryy

harryy je offline (nepripojený) harryy

petra84 Pozri príspevok
Ja mam taktiez ten isty problem. registrovala som sa na basne-portal 10 oct, faktura mi prisla vcera. Idem im napisat odstupenie od zmluvy doporucene 1. triedou, aby som mala o tom doklad, taktiez podavam podnet na presetrenie na SOIku.
a nakolko sa nas tu nazbieralo vela, tak by bolo mudre to hodit aj do televizie. Myslim, ze medializacia tomu len pomoze.
Ja som im vcera pisal ziadost o odstupeni zmluvy a oni nato....> Komu:
> Datum: 04.11.2009 03:39
> Předmět: Odpoveď na Váš E-Mail.
>
>Vážený pán....
0 0
harryy harryy

harryy je offline (nepripojený) harryy

harryy Pozri príspevok
Ja som im vcera pisal ziadost o odstupeni zmluvy a oni nato....> Komu:
> Datum: 04.11.2009 03:39
> Předmět: Odpoveď na Váš E-Mail.
>
>Vážený pán....
>
>Váš písomný podnet nám bol dnes doručený formou emailu.
>
>Na zodpovedanie Vašich otázok Vás chceme upozorniť na nasledujúce body.
>
>Naše záznamy dokladajú prihlásenie prostredníctvom Vašej emailovej adresy.
>