Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
harryy harryy

harryy je offline (nepripojený) harryy

Fero11 Pozri príspevok
hlavne sa upokojte ....... je tu 935 ludi on-line o chvilu padne server
to mislis na tejto teme alebo alll?
0 0
Fero11 Fero11

Fero11 je offline (nepripojený) Fero11

all
0 0
harryy harryy

harryy je offline (nepripojený) harryy

hej a toto chapete?

0 0
mpca mpca

mpca je offline (nepripojený) mpca

bla bla.. koho to zaujíma?
Vyhlasujem súťaž:
Stiahnite si VOP ktoré som uverejnil tu http://www.porada.sk/1197169-post105.html a stihanite si aktuálne VOP zo stránky http://www.downloads-portal.sk/ a nájdite aspoň 3 rozdiely(!!!) a dostane od mňa ZADARMO pochvalu!


Neveríte vlastným očiam?? ÁNO VOP sú už zmenené,,, všetky chyby ktoré STE IM našli si už opravili.... ODPORÚČAM Vým všetkým si odložiť VOP ktoré máte...
0 0
ani3012 ani3012

ani3012 je offline (nepripojený) ani3012

harry
nechápeme
0 0
tomi715 tomi715

tomi715 je offline (nepripojený) tomi715

Zdravim Vas ja som Tomáš a tiez som naletel.... precital som si vase komentare a dost my to pomohlo dakujem... toto my poslali...

,,Týmto Vás prosíme o uhradenie pohľadávky vo výške 60,00 EUR do dňa
splatnosti faktúry, t.j. do 15.11.2009."
0 0
harryy harryy

harryy je offline (nepripojený) harryy

Kde vsade sa adobe da stiahnut?!Este aj na stranke Adobe.com je to za dara!RRRRRRRRR
0 0
pierro pierro