Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
blavaciko blavaciko

blavaciko je offline (nepripojený) blavaciko

.Zdravim,
aj ja som jednym z podvedenych, nestihol som este docitat cele forum, no mam otazku, zabudol by som )
Vo VOP uvadzaju ze veci, ktore tam nie su uvedene sa budu riesit podla obch. zakonnika, ale hned na jeho zaciatku (OZ) je jasne uvedene nasledovne:
§ 1
Rozsah pôsobnosti
Na začiatok

(1) Tento zákon upravuje postavenie podnikateľov, obchodné záväzkové vzťahy, ako aj niektoré iné vzťahy súvisiace s podnikaním
Su teda VOP neplatne ak nie som podnikatel??

A este jedna vec, exekutora sa nebojim, na to aby mi mohli nieco zobrat potrebuju ma jednoznacne a nespochybnitelne identifikovat, na to im moje meno a adresa nestacia... keby mali aspon rodne cislo... :XXX taky vysmech...
0 0
oklamany33 oklamany33

oklamany33 je offline (nepripojený) oklamany33

a uloz si tie VOP pretoze zahadne sa na ich stranke menia rychlostou svetla je tu spiooon
0 0
harryy harryy

harryy je offline (nepripojený) harryy

Ja som len zvedavy ci sa stiahnu!?Ak maju rozum dufam ze to spravia!
0 0
ivana5 ivana5

ivana5 je offline (nepripojený) ivana5

Uz to vieme, ale si dobryyyyyyyyy.
P.S.daj si tu fotku, posobis doverihodnejsie.........
0 0
jusike jusike

jusike je offline (nepripojený) jusike