Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
mpca mpca

mpca je offline (nepripojený) mpca

bla bla.. koho to zaujíma?
EJoo Pozri príspevok
myslite ze je to nahoda ze tie weby uz nejdu?
Webstranky pojdu VZDY,, lebno hostuju na nemeckom serveri!!! tam nasa polocia nedotiahne.....
0 0
matqo matqo

matqo je offline (nepripojený) matqo

adhoc rozhodne neplat. len ich v tom podporis co robia. a pochybujem ze ti daju pokoj. ak zaplatis potvrdis ze si uzivatel aj podla povodnych podmienok. v nich je zazracna veticka ktora im dovoluje menit si VOP ako chcu . tipujem ze ty co zaplatia 60 teraz , 60 o rok , potom budu milo prekvapeny ze niekto si zmenil podmienky tak aby sa im akosi zaujimavo natiahla registracia a podobne. Ak chces platit do konca zivota nech sa paci.
0 0
harryy harryy

harryy je offline (nepripojený) harryy

EJoo Pozri príspevok
myslite ze je to nahoda ze tie weby uz nejdu?
nahoda to neni ked sa nemozem registrovat!
0 0
harryy harryy

harryy je offline (nepripojený) harryy

matqo Pozri príspevok