Zavrieť

Porady

Problem s web stránkou basne - portal

Dobry den,

registroval som sa na stranke www.basne-portal.sk, bola tam sutaz o citacku ebookov. Tak ze skusim stastie. A dnes mi prisla faktura, ze mam zaplatit rocny pristup na ich stranku vo vyske 60€. Co odmietam zaplatit.
Som cerstvo skonceny student bez prace, na tej stranke som bol len raz.
Prosim ako sa mam z toho dostat, ked pisem a ich mail co maju uvedeny, sprava sa mi vracia ako nedorucitelna.

Poradte mi prosim ako s tymto problemom. Nemam peniaze, nemam pracu. Zivia ma rodicia. A od nich nechcem aby mi dali 60€ aby som to zaplatil. Prosim poradte mi. Toto je sok
Usporiadat
erik.aragorn erik.aragorn

erik.aragorn je offline (nepripojený) erik.aragorn

napisal mi sukromu spravu ci mu mozem napisat, a ze ci by so mnou spravit rozhovor
0 0
ivana5 ivana5

ivana5 je offline (nepripojený) ivana5

Vašu písomnú reklamáciu sme obdržali dnešným dňom.
Našou odpoveďou chceme upozorniť na nasledujúce body.

Naše záznamy poukazujú na dokázateľnosť vašej registrácie prostredníctvom zadania vašej e-mailovej adresy. Na túto adresu Vám bol zaslaný aktivačný link potrebný na prístup do našej databázy.
Naďalej tvrdíte, že žiadosť o registráciu nebola podaná Vašou osobou.

Na vyjasnenie tejto skutočnosti by sme Vás chceli požiadať aby ste nám zodpovedali nasledujúce otázky:
Boli ste v deň prihlásenia, ktorý nájdete na faktúre na internete? Ktorého poskytovateľa internetu používate?
Má ešte niekto okrem Vás prístup na zadanú e-mailovú schránku?
Vykonali ste potrebné opatrenia na ochranu Vašej emailovej schránky proti neoprávnenému prístupu inými osobami ( vrátane príslušníkov rodiny ) ? Je prístupové heslo do Vašej emailovej schránky uložené v počítači a automaticky doplnené v prihlasovacom okne? Je Váš počítač používaný treťou osobou?
Môžete kategoricky vylúčiť, že Vaše e-mailové údaje boli použité treťou osobou pri prihlásení sa náš portál?